zaterdag 24 augustus 2013

Long time no see!

Zo dat was wel een hele tijd geleden dat ik wat gepost heb! Ik heb ook niet zo heel veel gemaakt in de tussentijd. Zo af en toe werd er wat gehaakt, maar geen grote projecten. En op bestelling maakte ik zo nu en dan een vrolijke naamslinger, maar dat was het wel zo'n beetje.
Soms heb je dat....

Maar nu ik laatst al die vrolijke stofjes weer in de kast zag liggen had ik wel weer eens zin om achter de naaimachine te kruipen.
Dus heb ik vanmiddag het stof er maar weer eens afgehaald en zie hier het resultaat!!





Een ding is zeker, ik ben het nog niet verleerd :-)

2 opmerkingen:

  1. leuk! en leuk om weer bezig te zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke hoes heb je gemaakt!!!!Zulke dingen verleer je ook niet :-)
    En welkom weer terug
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!