donderdag 26 juli 2012

2 jaar

Vandaag 2 jaar geleden begon dit blog met dit eerste voorzichtige berichtje.

Nu 2 jaar, heel wat verschillende blogjes later, beleef ik nog steeds veel plezier aan het bloggen. Dank jullie wel voor het volgen en alle leuke reacties die ik op mijn blog krijg.
Bij verschillende dingen die ik maak denk ik, daar kan ik even een foto van maken en bloggen. Maar ook heb soms totaal geen inspiratie voor weer een nieuwe blog.

Als jij mij laat weten wat jullie het komende jaar graag terug willen zien op mijn blog maak je kans op een leuke give-away.
Omdat het vakantie periode is heb je tot 15 september de tijd om te reageren.

7 opmerkingen:

  1. Herkenbaar, geen inspiratie en soms inspiratie in overvloed....
    Wat ik nog graag zou zien...ik ben gek op leuke patronen van tassen dus als je daar eens een blogje aan besteed....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je 2 jarig blogbestaan :)
    ik weet niet zo goed wat ik zou willen zien,
    ik vind die oilily kleurtjes geweldig maar dat weet je al.. ik vind het gewoon leuk dat je overal iets moois van weet te maken.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 2 jarige blogverjaardag :-)
    Het is inderdaad heel herkenbaar heb ik zelf ook vaak last van hoor!!!
    Wat ik graag wil zien ..............ja dat is een goede vraag .............zit je op pinterest?? Heel veel bloggers doen op dit moment 1 pin per week dat is mischien een idee want als je geen inspiratie heb nou je kan daar echt je hart ophalen, heerlijk om rond te snuffellen.
    Heel veel inspiratie toegewenst.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations!
    As I'm in the UK I would be interested in life/craft in the Netherlands! How about tutorials? either by you or links to other bloggers?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! doe gewoon wat jezelf leuk/grappig/lekker vind om te laten zien/vertellen op je blog, het is tenslotte jou! blog daar moet jezelf het meeste van genieten,toch? inspiratie komt zomaar ineens, ik vind je blog altijd de moeite waard om even te komen buurten.

    xxx Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, olé, feestje!
    Gaat snel hé!
    ik ben fan van je mooie onderleggers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dacht dat ik het al geschreven had maar... gefeliciteerd met je blogverjaardag! En gewoon lekker doorgaan zoals je bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!