zondag 24 juni 2012

Vlaggenlijn met naam

Je gelooft het misschien niet, maar ondanks dat onze kleine vent nu 3 weekjes oud is, heb ik alweer achter de naaimachine gezeten ;-)
En dat terwijl deze nu boven op zolder (met vlizotrap) staat.

Maar ik deed het graag. Ik kreeg namelijk het verzoek om 2 verschillende vlaggenlijnen te maken voor een babytje dat nog geboren moet worden. Of dit babytje een jongen of meisje is, is voor iedereen, ook voor aanstaande papa en mama nog een verrassing. Dit is in ieder geval de jongens variant. De meisjes variant zal ik jullie morgen laten zien.

2 opmerkingen:

  1. hoi leuk he, zo gaat ook dat deel van het " gewone " leven weer draaien.
    Ziet er fleurig uit!!!!!!!!!!!! kuus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!