woensdag 20 juni 2012

Stoer, of niet dan?

Onze kleine Lars is vandaag alweer 3 weekjes oud... Wat gaat de tijd snel. Het hele kleine rimpelige baby is er alweer vanaf...

Zelf voel ik me super. Overigens de dag na de bevalling al wel. Toch moest ik natuurlijk wel weer een beetje ritme krijgen in de dagelijkse dingen.

Afgelopen vrijdag mochten we een niet alledaags ding meemaken. Goede vrienden van ons hebben toen elkaar hun trouw beloofd. Omdat hij bij de koninklijke marechaussee werkt werd het bruidspaar door zijn collega's naar het prachtige schokland begeleid.

En zoals bij ieder jongetje, wilde onze 5-jarige kanjer ook wel even op zo'n stoere motor zitten!

Stoer, of niet dan?!?

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat het goed met jullie gaat! Neem de tijd :)

    En Schokland is prachtig! Ik kom daar uit de buurt. Mooi kerkje hè. Jammer van de regen vrijdag , maar vast een mooie dag gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg stoer, zalig!
    En inderdaad wat fijn te lezen dat alles goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie, heerlijk genieten meid, van je mooie kindjes...en JA superstoer!
    staat hij al ingeschreven voor de politieschool? hij zal er vast vol van zitten, mooie leeftijd he.

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heee super, helemaal gemist! Van harte gefeliciteerd met je kleintje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja heel erg stoer inderdaad en volgens mij heb ik een logje niet gelezen want ik heb helemaal gemist dat je bevallen was.
    Nog van harte gefeliciteerd!!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!