donderdag 1 maart 2012

En nu echt....

Ik had wel zo mee kunnen werken aan het programma wie is de mol. Iedereen zit vol spanning voor de tv... maar helaas er is nog niets bekend. Volgende week weten we pas echt wie de mol is.

Ik begrijp uit de reacties dat ook mijn uitslag in mijn vorige blogpost een echte cliffhanger was ;-)
Niet bewust overigens want ik wilde mijn berichtje gewoon eens via mijn mobiel plaatsen omdat ik het weer eens niet voor elkaar krijg om de foto's te plaatsen....

Dus als jullie mij beloven mij op mijn grijs-blauwe ogen te geloven.... Dan hierbij uiteindelijk de winnaaar! Als je je blog herkent hoor ik graag van je wat je lievelingskleuren zijn.

2 opmerkingen:

  1. pfff kan ik eindelijk slapen hihi, inderdaad een echte cliffhanger, helaas met een foute afloop, maar we doen het er maar mee hihi. In ieder geval de winnaar van harte en jij bedankt voor de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O das mijn blog!! Heel erg bedankt alvast en ik ben erg benieuwd naar het pakketje!!!
    (ik heb je al even gemaild)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!