donderdag 8 maart 2012

Boeken lezen!

Wat ik jullie volgens mij nog niet eerder heb verteld is dat ik dol ben op boeken lezen. Heerlijk op de bank met een kopje thee, beentjes omhoog en helemaal opgaan in het verhaal van de schrijver.

Helaas gun ik mezelf hier de afgelopen tijd geen tijd meer voor. Ik ben dan weer druk met mijn webwinkel of met al die prachtige dingen die ik op het www ben tegengekomen en ook zelf wil maken.

Daarom hoop ik met mijn nieuwe blogonderwerp een stok achter de deur te hebben om door te lezen en jullie te vertellen welk boek ik nu weer heb gelezen!

Nog een paar bladzijdes en dan heb ik het boek Vita uit. Deze deels autobiografische debuutroman van televisiemaker Matthijs Kleyn (1979), onder meer bekend als verslaggever van RTL Boulevard en als 'Jakhals' van het programma De Wereld Draait Door. 
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/vita/1001004011252352/index.html

4 opmerkingen:

  1. Mijn streven is een boek per maand te lezen. Klinkt belachelijk weinig maar dan te bedenken dat ik vroeger bijna een boek per week las. Ik doe met je mee *nog niet met het erover bloggen, maar wel met het lezen).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is mijn streven ook, maar er is altijd wel weer iets waardoor het niet gebeurd... En dan komt het boek dus niet meer uit :-) Ik ben benieuwd welk boek jij nu aan het lezen bent.

      Verwijderen
  2. Bij mij is het momenteel net andersom..ik lees heel veel en kom daarom niet meer aan naaien en freubelen toe..Momenteel lees ik S.J. Watson - Voordat ik ga slapen. Een geweldig boek...vind ik tot nu toe.. Groetjes www.kikiswereld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!