donderdag 23 februari 2012

Nog een uiltje

Als je kleine nichtje en straks ook je baby broertje of zusje zo'n leuk uiltje krijgen, dan wil je er zelf toch ook een. Aldus zoonlief. Dus mama werd aan het werk gezet nadat er kleurtjes katoen waren uitgekozen. En dit is het resultaat! Er zit natuurlijk ook een muziekdoosje in. En jullie weten volgens mij inmiddels wel dat deze ook in mijn webwinkel te vinden zijn. Ook staan bij alle muziekdoosjes de melodietjes zodat je weet wat er besteld wordt!


Vergeten jullie mijn give-away niet? Aanstaande maandag 27 februari ben ik jarig, dus dan trek ik een gelukkige winnaar uit al mijn nieuwe facebook volgers!

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden!!! Weer hele leuke kleurtjes!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk.
    En gelijk heeft hij eigenlijk wel.
    Toch?
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een award voor je kom je even kijken.
    Groetjes en een fijne zondag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!