woensdag 11 januari 2012

Me, myself en I

En we zijn alweer op de helft, ja deze week ben ik alweer 20 weken zwanger.

De 20 weken echo hadden we vanmiddag. De kleine druktemaker liet zich goed van alle kanten bekijken en dat is natuurlijk mooi om te zien. Het ziet er allemaal goed uit daar binnen, dat is ook altijd fijn om te horen!

Ik voel me verder goed. Bij Jens was ik zo misselijk, zelfs met 20 weken nog. Maar nu gelukkig niet. Maar ik ben moe, en nog eens moe..
Vervelend hoor, voor een bezige bij om telkens maar moe te zijn. Ik verzin van alles wat ik nog wil maken, maar dan zit ik 's avonds op de bank en zie opeens de aftiteling van een programma dat ik toch wel had willen zien. Of van een film die ik net begonnen ben met kijken.


De kleine is een echte druktemaker. Heerlijk! Ik vond de vorige keer en deze keer ook het wachten tot je iets voelt bewegen zo moeilijk. Ja je hebt een positieve test gehad en ja je weet wel dat je zwanger bent, maar buiten dat je je soms niet helemaal fit voelt merk je nog niets.
Maar als je die kleine eindelijk voelt bewegen, dan heb je toch een soort van bevestiging dat er echt iets inzit ;-)

Met een beetje geluk ga ik me steeds iets fitter voelen en kan ik weer wat leuke dingetjes maken voor de baby. We willen deze keer niet weten wat er in zit, dus het even zoeken naar de juiste kleurtjes wat zo neutraal mogelijk is.

Voor mijn zusje, die deze week 37 weken zwanger is heb ik al verschillende dingetjes op de naaimachine gemaakt. Maar nog even wachten. Als de kleine is geboren, zal ik alles showen.

10 opmerkingen:

  1. Leuk hoor! Fijn dat alles goed is! geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Charlotte...dat wist ik niet!! is mij voorbij gegaan maar VAN Harte nog!!! Ach en dat maken komt vanzelf wel weer geniet van dit mooie wonder...want voor je het weet...zei ouwe oma Cinderell@ hahaaha Geniet ze -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig hé, je kindje voelen bewegen. Geniet ervan!!! Ik duim voor je mee dat de vermoeiheid verminderd met de dag. Heel veel succes & geniet van je zwangerschap!
    Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was ook even mijn zin kwijt wegens vermoeidheid, dat komt gelukkig in orde met vaak heel veel frisse invallen, want zo een klein mensje maakt toch dat het leven er veel mooier uit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was iedere keer blij als ik over de helft was. Kon ik gaan aftellen. Dat moe zijn had ik ook. Maar na de 20 weken werd het wel wat minder. Hopelijk is het bij jou ook zo. Veel gezondheid en geluk nog voor het nieuwe jaar. Maar dat gaat helemaal goed komen natuurlijk met deze trappelende baby!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, van harte gefeliciteerd en wat fijn dat het er allemaal goed uitziet!
    Veel sterkte met de moeheid, maar dat gaat vast wel over..
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd. Fijn he de kleine voelen. Hopelijk voel je je snel weer wat fitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ik had dat ook, de eerste paar weken word je alleen maar dikker en voel je zelf niets. Als je dan eindelijk dat getrappel voelt is het toch elke keer weer een fijn gevoel. Geniet van deze weken en die fut komt vanzelf..Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heey!
    Van harte gefeliciteerd dat je zwanger bent! Ik wist het niet maar in ieder geval heel veel succes en geniet er van!

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. proficiat!! Geniet er nog maar volop van!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!