vrijdag 27 januari 2012

Hoera een meisje!

Nee, wij weten nog niet wat het wordt....

Maar afgelopen woensdag ben ik trotse tante geworden van een mooi meisje die van haar papa en mama de naam Lieve heeft gekregen.
Een mooie dame die het wat eerder dan de uitgerekende datum voor gezien hield. Maar ze doet het prima.

Zondag gaan we even vingertjes en teentjes tellen. Dan kan ik jullie ook laten zien wat ik de afgelopen maanden allemaal voor mooie roze dingen heb gemaakt. Dus houd mijn blog in de gaten!

3 opmerkingen:

  1. proficiaaaaaaat!!!

    ik hou een give away dus als je zin hebt kom maar even langs:

    http://lovelylinde.blogspot.com/2012/01/lovelylindes-surprise-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je nichtje en wat een mooie naam!!
    Veel plezier zondag.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd tante, geniet er lekker van en ik ben inderdaad nieuwsgierig naar wat je gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!