maandag 9 januari 2012

Blog in de spotlight: Lindevrouw

Hier is de kerstvakantie ook weer afgelopen. Jammer maar helaas. Het gewone leven met werken, school, rennen en vliegen is weer begonnen.

Daarom moet mijn blog ook maar weer eens in het gewone ritme komen, want de afgelopen tijd was hier weinig te beleven...

Deze week beginnen we daarom maar met een frisse start en een vrolijk plaatje wat van de website van Lindevrouw afkomt. Ze is een echt frobeltante en maakt prachtige dingen. Op haar blog vind je ook verschillende tutorials en patronen. Dus zeker een aanrader om er een kijkje te gaan nemen!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook pas haar blog 'ontdekt', wat een boel leuks is er te vinden hè?!
    en overal is het wat stilletjes hoor, iedereen is aan het bijkomen van de feestdagen volgens mij ;-)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ik heb je blog net ontdekt en werd verrast met jouw verwijzing naar mijn blog!! Ik kleur helemaal....ik voel me zeer vereerd, vind het heel leeuk dat ik zoveel mensen inspireer! Liefs groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!