zaterdag 1 oktober 2011

Tikkie... ik ben 'm


Wat een eer! Door een aantal dames ben ik getagd. Eerst werd ik erop attent gemaakt door haar. Vandaag ook door Flo, en misschien hebben wel meer mensen mij getagd. Dus nu wordt het echt tijd om 10 dingen over mezelf te vertellen...



Allereerst ben ik niet zo goed in het over mezelf vertellen. Sta niet graag in de belangstelling en voor grote groepen (echt waar??) Ja dus... Hey dat was nummer 1 al, dat gaat best goed. Nu de rest nog.

2. Ik kan best behoorlijk eigenwijs zijn. Als ik in mijn kop heb... juist....

3. Daarnaast ben ik ook best wel onzeker. Doe ik het wel goed, zou ik het wel kunnen, wat denken anderen over mij als ik dit of als ik dat... tja...

4. Een twijfelkont bent ik ook echt wel. Ken je dat... Je gaat shoppen, in winkel 1 zie je iets leuks maar je wilt toch nog even verder kijken. Vervolgens loop je 1001 andere winkels in maar vindt niet zoiets leuks als je in winkel 1 hebt gezien. Dus net voor sluitingstijd ren je terug naar de 1ste winkel om datgene dan toch maar te kopen. En dan kom je thuis en dan vraag je je toch af of je het ergens anders toch niet nog leuker zou kunnen vinden. Offfff.... en dat gebeurd me ook heel vaak, besluit je niet voor sluitingstijd nog snel naar die winkel te gaan, struin je internet af, kijk je nog eens in een andere stad/dorp maar het kan dan toch niet tippen aan datgene wat je gezien had. Dus besluit je een week later toch maar naar de winkel te gaan... is het uitverkocht!! 
Om moe van te worden, of niet dan??

5. Naast het bloggen (waar ik dus best verslaafd aan ben), het twitteren (waar halen mensen toch de tijd vandaan om de hele dag door berichtjes te plaatsen), het beheren van mijn webwinkel werk ik ook nog 24 uur per week voor een baas. Ja na het lezen van punt 3 en 4 zul je je wel afvragen waar ik toch die tijd vandaan haal...

6. Zo rond eind januari begin februari word ik tante van een prinsesje. Mijn zusje (de oudste van de twee) is dus alweer over de helft. Ik ben al druk bezig om wat leuks voor haar te maken. Maar wat dat wordt zal ik pas na de geboorte laten weten.

7. Je weet nu dus dat ik twee (jongere) zusjes heb. Broertjes heb ik niet. Ondanks dat ik die vroeger natuurlijk heel graag wilde hebben. Mijn lieve paps en mams en zusjes wonen aan de andere kant van het land (ik in het oosten zij in het westen) dus helaas zien we elkaar niet heel regelmatig.

8. Ik woon dus in het oosten van het land. Nou ja oosten.... Er is mij wel eens verteld dat buiten Amsterdam de wereld ophoud. En dat na Lelystad iedereen boer is (sorry!!! Het zijn niet mijn woorden maar die van een ex-zwager). Volgens de ene weerman wonen we in oosten, maar de volgens de voorspellingen vallen we dan weer onder het midden. Lastig he... Laten we het er maar op houden dat het in de buurt van Zwolle en Meppel is. 

9. Ik (dit jaar 30 geworden) ben al 10 jaar samen met mijn geregistreerd partner (ja huspuppy zoals ik hem ook wel eens noem vindt dat we niet getrouwd zijn, en dat is ook eigenlijk wel zo, het scheelt 1 handtekening) Han (dit jaar 35 jaar geworden). Dit jaar zijn we al 5 jaar geregistreerd partner. En wonen dit jaar al 5 jaar in dit huis. We hebben een zoontje Jens van 4. Onze hond Spike van 10 woont ook gezellig bij ons in. Dit alles bij elkaar opgeteld hebben we dit jaar ons 99-jarig feestje gevierd ;-)

10. Er is nog veel meer te vertellen. Maar over sommige dingen moet ik nu even mijn mond nog dichthouden, wil ik nog niets vertellen, kan ik nog niets zeggen of hoe je het dan ook maar wilt omschrijven. Maar heus, dat komt allemaal vanzelf!! Mocht je nog iets van mij willen weten, dan vragen jullie het toch wel gewoon??

Nu moet ik eigenlijk nog een aantal namen noemen om te taggen. Maar volgens mij is bijna iedereen al geweest. Dus bij deze... heb je nog niets over jezelf verteld? Wil je nog iets kwijt aan je lezers?
Dan is dit je kans!

6 opmerkingen:

  1. Ja..., veel mensen zijn de afgelopen weken verrast met het gele kaartje!
    Toch vind ik het heel leuk, je leert iedereen zo wat beter kennen.
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik ben benieuwd naar je 10 dingen ahhaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb ze gelezen en..... klopt behoorlijk!! charlotte is onze oudste dochter dus kennen we haar wel een klein beetje........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ja euh! Is je eigen schuld hoor, moet je maar niet zo'n leuke blog hebben ;-)
    Ik wacht met spanning de stoffen van de swap op, ik parkeer mij vast voor de brievenbus! Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat vreselijk herkenbaar dat twijfelen in die winkels! Das ook met kadootjes kopen voor iemand, struin alle winkels af en ga toch uiteindelijk het eerste halen! Maar daar ben ik echt mee gestopt hoor en hou het toch meestal op de eerste ingeving want het werd een obsessie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk om te lezen en zo herkenbaar haha! Maar je maakt ons nog wel erg nieuwsgierig ;-) Komt wel.. geduld.. ai ai.. haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!