dinsdag 25 oktober 2011

In de spotlight: Loves to Create By Jacqueline

Deze keer een dagje later dan gepland een blog in de spotlight. Maar dat komt omdat wij deze week lekker herfstvakantie hebben. En dat in het 'noorden' hoe vreemd is dat?!?

Deze week staat het blog van Jacqueline bij mij in de spotlight. Ze maakt samen met haar zus de mooiste dingen. Er is zelfs een kans dat hun mooie creaties van capri sonne zakjes in een heuse winkel verkocht gaan worden! Hoe gaaf is dat?!? Ik zou zeggen, neem eens een kijkje bij haar en haar zus natuurlijk het is echt de moeite waard!

1 opmerking:

  1. Ohhh super is dit zeg echt super bedankt voor je lieve berichtje ik wordt er helemaal verlegen van.
    Ook namens mijn zus hartstikke bedankt voor de eervolle benaming :-).

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!