maandag 12 september 2011

In de spotlight: Creatief Bezig van Flo

De vakantie is nu echt voorbij. Ik had nog gehoopt op een paar verdwaalde mooie zomerdagen, maar ik ben bang dat die er niet meer in zitten. Om het zonnetje toch nog een beetje te laten schijnen zal ik vanaf nu iedere week een andere blog in het zonnetje zetten.

Deze week is het de beurt aan Creatief bezig.


Ondanks dat deze dame nog maar 13 jaar is maakt ze prachtige dingen. Geef haar een tas met bolletjes wol en ze haakt er rustig op los.
Maar niet alleen haken is haar passie, ze gaat natuurlijk ook nog gewoon naar school, ze weet hoe de naaimachine werkt en blogt er natuurlijk ook vrolijk op los.

Omdat ik het zo knap vind dat ze al met haar 13 jaar zulke mooie dingen maakt, zet ik Flo voor de eerste keer in het zonnetje!

Neem gerust een kijkje op haar blog. En volgers erbij... dat zal ze vast leuk vinden!

4 opmerkingen:

  1. Flo-jong geleerd = oud gedaan. Ze won mijn uilen give-away. Zo gaaf-die jonge blogsters.
    Wie de jeugd heeft-heeft de toekomst-xxx-Sil.
    Gave aktie die blogaandacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat ontzettend leuk!
    ik voel me echt gevleid dat ik in de spotlight sta echt super leuk!!!

    Lieve groet flo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik zal er eens gaan kijken! Vind het toch altijd al zo leuk om kinderen creatief bezig te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk initiatief!
    Zo kan ik ook weer wat leuke blogs aan mijn steeds langer wordende lijst toevoegen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!