zaterdag 3 september 2011

Grote lapjesswap!

Vorig jaar organiseerde zij al eens een lapjesswap. En afgelopen voorjaar deed ik ook nog eens mee aan een grote lapjesswap bij haar. Iedereen die mee wilde doen moest daarvoor vier lapjes van 50x50 naar een adres toe sturen en daar werden de lapjes gewisseld en kreeg je vier andere lapjes terug.


Ik vond het geweldig en zou graag nog een keer zo'n lapjesswap doen.







Nu de zomervakantie is afgelopen, het weer straks minder en de dagen korter komen bij mij de knutselkriebels weer volop boven. Daarom organiseer ik nu zelf een lapjesswap! Wil je doen? mail me dan.

Je krijgt dan mijn adres en kunt je lapjes opsturen.


Even de spelregels:


- De lapjes moeten voor 1 oktober binnen zijn.
- De lapjes moeten een afmeting hebben van 50x50 cm.
- Bij je envelop doe je een gefrankeerde envelop met je adres in zodat ik je weer lapjes terug kan sturen.
- Je plaatst de volgende afbeelding op je blog (als je die hebt) met een linkje naar dit bericht zodat zoveel mogelijk mensen horen van deze lapjesswap. Hoe meer mensen, hoe meer verschillende lapjes.
- Zou je graag kinderlapjes, dierenprint, bloemetjes of wat dan ook willen hebben? Laat je voorkeur dan even weten. Ik zal proberen zoveel mogelijk aan ieders voorkeur te voldoen.




26 opmerkingen:

  1. Mailtjes gestuurd en berichtje op mijn blog geplaatst want ik doe gezellig mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeten dat dan 4 verschillende zijn? Of mogen we 2 keer hetzelfde stofje gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook weer mee! Ik stuur je en mailtje en plaats een linkje op mijn blog:-)
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook mee, heb je een mailtje gestuurd, heb dit op mijn blog gezet en ook op facebook...
    Veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou ook heel graag meedoen. Ik heb je een mailtje gestuurd. Ik ben van Vlaanderen, kan ik dan eigenlijk meedoen? Indien ja? Dan zet ik een linkje op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik wil ook meedoen hoor! Ga zo een mailtje aan je typen ;-) Hoe veel lapjes moeten het zijn, weer 4?
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goh wat een leuk idee, maar kan al zo moeilijk afstand doen van mijn lappies, vind het al moeilijk om er de schaar in te zetten... hahaha, maar zie dat je al klanten heb, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ai ai.. ik kan ook zo moeilijk afstand doen.. maar ik doe het toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weet je dat me nu pas opvalt dat jij in Zwartsluis woont? Hahaha ... ik ben nl. geboren & getogen in Hasselt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee, we wonen nu in Drenthe.
    Maar hebben er nog wel familie wonen o.a. een oom die oorspronkelijk weer uit Zwartsluis komt ;) ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi!

    Wat leuk dat je een Lapswap doet! Ik twijfelde dit jaar om het te doen want er komt best wat bij kijken en nu zag ik dat jij er eentje had dus doe ik bij jou gewoon mee hihi ;-)
    Ik ga je mailen ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, ik wil ook weer meedoen! Dan ga ik misschien eindelijk weer eens iets doen met de naaimasjien!! En wellicht haal ik ook een stofdoekje over mijn blog heen!
    Ik wil je wel mailen, maar dat lukt niet echt, kun je me op een andere manier je mailadres doorgeven? dan kan ik via mijn hotmail contact met je leggen! Bedankt alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toevallig kiek ik weer eens op mijn blogje...en ja...een lapswap! Leuk leuk leuk!
    Misschien krijg ik dan ook weer inspiratie! Ik zal je mailen! Doeiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  14. alleen heel jammer, ik krijg een foutmelding als ik je een mail wil sturen. Kan je mij een maileke sturen? veeeeertje @ gmail punt com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, een lapjes swap! Ik ga je mailen!

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk!! Ik ga meedoen, mailtje en link al gedaan!! Ben reuze benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk ook ik doe weer mee.
    Ik heb je link op mijn blog gezet.
    Groetjes sandracreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja ik wil wel mee doen lijkt mee erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoera! Weer een lapswap! Ik doe graag mee en laat me lekker verrassen!
    Mailtje is onderweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vorig jaar deed ik mee, en nu doe ik weer graag mee! Mailtje is gestuurd en ik heb meteen een blogje geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het een geweldig idee en baal dat ik net een paar dagen te laat hierachter kom!
    Maar: ik wil heel graag een volgende keer meedoen, dus zou je me daarvan op de hoogte willen brengen?

    Met vriendelijke groet,
    SMZ Spin
    send2zoe@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe ook graag de volgende keer mee! Superleuk lijkt mij dat!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!