dinsdag 2 augustus 2011

Onze grote stoere vent

Afgelopen weekend gingen we naar Assen. Daar woont familie van manlief. Zijn nichtje heeft een eigen paard. Al tijden geleden spraken we af om daar een keer naar toe te gaan, want Jens wilde wel een keertje op een paardje rijden.
Daar aangekomen waren die lieve beestjes natuurlijk allemaal wel heel erg groot, dus hij wilde eerst niet meer. Je kon aan alles merken dat hij twijfelde. Dus toen ik hem op hoofd hoogte had opgetild wilde hij het toch wel proberen. En kijk 'm nu eens gaan!








5 opmerkingen:

  1. Wat schattig!! papa had het al gezegt maar hij zit er zo stoer bij :) Te schattig!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och wat schattig zeg, volgens mij geniet ie er erg van, leuk!

    En ben net vandaag thuis gekomen van een paar daagjes weg en kwam je leuke pakketje tegen, bedankt joh, echt gezellig als je zoiets in de bus vind! Dat strijk spul ken ik dus echt niet, ga ik lekker mee aan de slag en vond je sleutel hanger ook erg gaaf, in mijn favor kraaltjes: delfstblauw, super! En weet je wat nou zo stom is? Ik maak dus zelf heel veel sleutelhangers, maar heb er zelf geen eentje in gebruik, mooie reden om die van jouw maar eens te gebruiken! Leuk, bedankt joh!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!