dinsdag 12 juli 2011

Strijkvelours

Heb jij ook een kast vol met shirtjes (van jezelf, je man, je vriend, je zoon en/of dochter) die wel eens iets gepimpt mogen worden?

Of zit er zo'n vervelend vlekje in dat er gewoon met alle soorten wasmiddelen bij elkaar nog niet uit wilt?
Of zo'n klein gaatje, waarvan hele studies zijn gemaakt, maar niemand weet hoe die er in komen?
Maak je er dan gewoon een eigengemaakte applicatie op van strijkvelours (of flockfolie maar dat is eigenlijk hetzelfde)!
Teken zelf een leuk plaatje, zoek een leuk plaatje op internet (Let op de auteursrechten!) of in een kleurboek en knip deze uit de strijkvelours. Even op je kleding strijken en je hebt je eigen unieke shirt!

Wil jij ook kennis maken met strijkvelours? Doe dan mee met mijn give-away (klik even hier om je op te geven) want daar zit het zeker bij. Kun je niet wachten of verwacht je niet dat je gaat winnen? Bestel dan je strijkvelours in mijn webwinkel. Wanneer je bij je bestelling in het opmerkingen veld 'blogger'  zet krijg je € 0,50 per vel korting!

8 opmerkingen:

  1. Ik heb sinds kort flockfolie ontdekt en het is inderdaad erg leuk om mee te werken. En je kunt er snel een shirt mee opleuken of een persoonlijk kadootje maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 5 personen in huis, een paar gaatjesmakers en neeee ze weten niet hoe het erin komt, en dan nog een paar vlekkenkampioenen waar hét wasmiddel nog voor uitgevonden moet worden ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is idd.erg leuk materiaal. Ik heb het gebruikt bij mijn lincoln kussen. Voor het nummerbord. Je kunt je helemaal los teken en knippen, strijken klaar, hihi. Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt erg handig, ben blij dat ik me al opgegeven heb hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil dat toch eens proberen eigenlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik had me ook al opgegeven. Ben er benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha! Leuk hoor! Die gaatjesmonsters!

    Ik ben benieuwd naar je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snapt het nog niet helemaal maar het klinkt ideaal!!!!
    Bedankt voor je lieve en prachtige kaart!!!
    Hou je brievenbus in de gaten, want je krijgt er van mij ook een!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!