dinsdag 26 juli 2011

Hieper de Piep... Hoera!! 1 jaar

Precies 1 jaar geleden besloot ik om naast mijn webwinkel ook een blog bij te gaan houden. Leuk om mijn creatieve dingetjes te delen met de hele wereld. Ik had bij het starten van mijn blog niet verwacht dat zoveel lieve mensen mijn gekakel ook leuk zouden vinden... Maar in een jaar tijd heb ik toch echt al wel 148 volgers! En ook maar liefst 16.661 pageviews. Wow! Daarvoor wil ik jullie allemaal heel erg bedanken! Maar nu... de uitslag van de give-away....


Deze dames hebben allemaal een reactie achtergelaten. Het zijn 46 reacties, dus ik ga 4 dames uit onderstaand lijstje via random.org blij maken


En dan nu... tromgeroffel!

Desiree Scrapdees

Flo


Kreatitia


Corien
Van harte dames. Het blijft nog even spannend wat jullie gewonnen hebben. Zouden jullie mij willen mailen voor je adres?

En voor iedereen die nu niet gewonnen hebben... Er komt vast nog wel een give-away dit jaar!

10 opmerkingen:

  1. Hiep hiep hoera!
    Als laatste meegedaan, en ook nog gewonnen!
    Dat had ik echt niet verwacht....
    Het maakt me wel heel blij!
    Dank je wel alvast, en ik zal mailen met mijn adres!
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je 1 jaar! En joepiejuij, ik ben ook bij de gelukkigen :)
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte, en ook van harte aan de winnaars!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. joepie de poepie!!!! Ik heb gewonnen ga je gelijk een mailtje sturen, leuk!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeps... vergeet je helemaal te feliciteren met je blogverjaardag: van harte hé, gaat snel hé zo'n jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je eerste blogfeestverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 1 jarige blog echt super........... en voor degene die gewonnen hebben van harte

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met je blogverjaardag!
    En bij deze er nog een volgertje bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk joh, alweer een jaar! Dat er nog maar vele zullen volgen!
    Fijne dag!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!