vrijdag 22 juli 2011

De mussen spoelen van het dak

Ondanks dat we de afgelopen dagen hier, in de buurt van zwolle - meppel, niet mogen klagen met het weer blijft het de gemoederen bezig houden. In noord hebben we over een paar uurtjes pas vakantie. De regio's midden en zuid hebben natuurlijk al een paar weekjes erop zitten. Maar ze hebben nou niet het mooiste weer van de wereld als ze in Nederland zijn gebleven....

Daarom vertrekken wij over een week of 3 richting (hoop ik dan) de zon. De voorspellingen in Kroatie zijn nu in ieder geval goed, dus hopen dat het zo blijft.

Maar nu dus nog een paar weekjes werken... En helaas ben ik de afgelopen week niet echt toe gekomen om te bloggen.

Desondanks kunnen jullie je tot en met aanstaande dinsdag opgeven voor mijn give-away! Ik heb al 43 reacties gekregen, dus ga zeker 4 keer een pakketje weggeven! Wil jij ook kans maken en het aantal kansen (per 10 reacties verloot ik 1 pakketje) verhogen geef je dan hier op!

2 opmerkingen:

  1. ik had liever gehad dat de duiven van het dak zouden spoelen, want daar krijg ik een sik van, is die regen toch nog ergens goed voor hihi!
    En ja hier zijn de kids al twee weken vrij, maar gelukkig krijgt manlief vandaag pas vakantie, dus laat die zon maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga in september naar Kroatië. Laat je nog wat mooi weer over voor dan? Een fijne vakantie gewenst! En dat de werkweken snel voorbij mogen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!