vrijdag 1 juli 2011

Blogverjaardag

Verjaardagen, trouwdagen en andere feestelijkheden worden natuurlijk groots gevierd! Zo hier en daar zie ik ook echte blogverjaardagen voorbij komen. Ik kan natuurlijk deze dag ook niet zomaar voorbij laten gaan....
Nee, natuurlijk niet! Daarom zal ik op 26 juli aanstaande trakteren! Het liefste jullie allemaal. Om jullie te bedanken dat jullie afgelopen jaar mijn blog hebben gevolgd, al die lieve berichtjes hebben achtergelaten, goede tips die ik kreeg en noem maar op. Maar om nu dik 100 mensen persoonlijk te gaan bedanken, dat gaat mij net iets te ver. Daarom doe ik een give-away. En in plaats dat ik 1 persoon blij ga maken, zal ik op iedere 10 mensen die reageren 1 ding verloten.  Dus reageren er 1 personen trek ik 1 winnaar, maar reageren er 50 mensen, ga ik 5 mensen blij maken!

Wat ik ga weggeven blijft nog even een verrassing, maar ik zal beloven de komende 3 weken elke keer wat meer te laten zien van deze verrassing. Het enige wat jij moet doen is even een reactie achter te laten!
Op 26 juli zal ik de winnaars bekend maken!

En voor de twitterende dames onder ons, die ook kans willen maken, laat even een berichtje hieronder achter! Dan heb ik alle reacties zo makkelijk bij elkaar.

46 opmerkingen:

  1. Hé van harte! Gefeliciteerd met je eerste blog verjaardag! Leuk hoor!
    Eigenlijk hoor jij dan een cadeautje te krijgen! haha! Maar ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O leuk! Ik doe graag mee. Van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga je nog niet feleicteren, want het is nog niet zover... Kijk er matuurlijk wel naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is nog niet zover, maar ik zal je wel al feliciteren (voor het geval ik het vergeet op de dag zelf :) )... dus hierbij al ... PROFICIAT met je blogverjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, alweer een jaar bijna! supergoed zeg!
    En ja, ik doe natuurlijk heel graag mee. Spannend hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou van verjaardagen en verrassingen... :) Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O een verrassing...ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alvast van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag, tis nog niet zover maar beter te vroeg dan te laat. En.........ja ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eén jaar al! Gefeliciteerd! Benieuwd wat je verrassing wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je blogverjaardag. Enne ik doe graag mee hoor, ben wel in voor zo'n spannende give-away :-)
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 1 jaar, wat gaat het snel hè?! Alvast... gefelicteerd ;-) Fijn weekend!! groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik doe ook mee. Alvast van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. goh wat leuk zeg, nou ik kan niet twitteren, maar ik blog gewoon gezellig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd, meid! Altijd leuk, een verrassing dus ik doe mee. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. proficiat ! alle verjaardagen verdienen om gevierd te worden !
    En ik feest graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met 1 jaar bloggen! Waar blijft de tijd...

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. spannend een verrassing :D Ik wil graag mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alvast proficiat! Mijn blogverjaardag is ook al bijna, en ook ik trakteer daarom ;)

    Ik doe graag meemet de jouwe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een blogverjaardag! Leuk hoor, gefeliciteerd alvast! Die van mij duurt nog ff:-)
    Maar ik doe graag mee!
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je blog-verjaardag! En ik doe graag mee met je give-away....

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is ook een goed idee, een blogverjaardag give-away..ik doe mee :)

    Hieperdepiep hoera hoera!!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi,
    Wat een ontzettend leuke manier om een give away te doen! Ik doe graag mee.

    Groetjes flo

    creatief-bezig.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hé, tof zeg, al je eerste blogverjaardag te vieren!
    Ik doe graag mee aan je blogverjaardagsgive-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alvast gefeliciteerd!!! En spannend zo'n verrassing...ik doe graag mee!

    Groetjes Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd!!!!!!!!!
    gelukkig ben ik optijd, net terug van vakantie dus even alle berichtjes terug lezen!
    Leuk ik doe ook heeeel graag mee!!!
    Hoe vind je je boekje geworden???
    Ik krijg hem als het goed is morgen!!!
    Spannend!!!
    Wat een leuk idee die blogverrassing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk leuk leuk, ik doe graag mee..
    Ennuhhh gefeliciteerd !!
    groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben d'r bij... leuk dat ik op je feestje mag komen!
    Groetjes,
    Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Spannend! Ik doe graag mee. Van harte gefeliciteerd!

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Proficiat! Ik doe heel graag mee en werd meteen volger. Mooie blog heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik waag ook mijn kansje!!! spannend zo'n verrassing!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Even meedoen kan nooit kwaad, en gefeliciteerd met je verjaardag, wat gaat zo een jaar snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuk............ik doe graag mee en alvast van harte gefeliciteerd :)
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd! Wat een leuke manier om iets te vieren...

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van harte gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de verrassing (of ik nu win of niet).

    BeantwoordenVerwijderen
  35. leuk, een verrassingsgiveaway!! en is dit niet de 40ste reactie? Dat maakt al 4 blije winnaars, niet? ik hoop dat ik er bij ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Bijna gemist door uit-geblust-heid....en vakantie ...de nodige tank tijd ....23 juli ben ik zelf jarig...30 juli mijn kleine grote meiske...dus jij Van Harte...en ik hoop te winnen om een feest VARKEN shirt voor mijn jarig jopje te maken....H gr Cinderell"

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk, ik doe mee!
    Ik ben gek op verrassingen!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Proficiat met je blog verjaardag!
    Ik doe ook graag mee!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van harte gefeliciteerd! Ben heel benieuwd naar je verassing...

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooooh, wat leuk, natuurlijk doe ik mee! gefeliciteerd hoor, leuk hè bloggen :) ik heb trouwens ook een give away, doe je mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Volgens mij heb ik nog een paar minuten om mee te doen met je give-away, want dan is het al de 26e!
    Ik doe graag mee! Ben ik nog op tijd?
    Ik hoop het!
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!