donderdag 23 juni 2011

Zomervakantie?!?

Zomervakantie? Je zult wel denken waar heeft ze het over, het lijkt wel herfst als je naar buiten kijkt. Wat een snertweer de afgelopen dagen he.... Ik las laatst een tweet van iemand die dacht dat ze 4 maanden winterslaap had gehouden en dat het dus al herfst is....

Nou laten we dat nog maar niet hopen. Ik wil toch eerst nog wel heeeeel erg graag vakantie vieren. De afgelopen jaren waren we zo rond deze periode al op vakantie. Lekker vroeg en dus goedkoper dan in het hoogseizoen.

Dit jaar kan dat niet meer, omdat zoonlief inmiddels gezellig op de basisschool zit.(hij doet het volgens mij goed, het hij wil iedere ochtend zelf er weer naar toe!) Nu wil het ook nog eens zo zijn dat de basisscholen hier laat vakantie hebben, en dus pas over 4 weken!

Onze vakantie begint pas over 7 weken. Een heel stuk later dan we inmiddels gewend zijn. Zo hier en daar lees ik al verhalen van mensen die bijna op vakantie gaan. Het zit bij mij nog niet echt vooraan in mijn gedachten omdat het nog zo lang duurt. We hebben zelfs nog geen vakantie voorpret met het uitzoeken van campings enzo.

Daarom ben ik wel benieuwd: Waar ga jij dit jaar naar toe op vakantie? En wat is voor jou het ultime vakantiegevoel?

4 opmerkingen:

  1. Aangezien mijn vriend aan de bouwvak vast zit dit jaar (zijn bedrijf werkt veel voor bouwbedrijven) moeten wij dit jaar ook in het hoogseizoen op vakantie (ook al hebben we geen kinderen). Best balen eigenlijk! We gaan naar Zuid-Kroatië. Lekker backpacken!
    Aftellen maar! Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn al bijna 4 weken op vakantie en zoals het er nu naar uit ziet is deze vakantie echt in het water gevallen. Nog nooit hebben we het zo slecht gehad wat weer betreft. Begin mei hebben we een weekje in de weerribben doorgebracht en dat was geweldig, mooie omgeving en zalig weer.
    Deze vakantie zijn we heel mooi begonnen, maar na 3 dagen was het over met de pret, aankomende week gaan we naar huis en dan schijnt het ook weer mooi te worden. Nou ja dan krijgen we in ieder geval de boel droog binnen, 1 voordeel, we gaan thuis gewoon door met vakantie vieren, want als het mooi weer blijft dan gooien we het zwembad in de tuin, pakken de makkelijke stoelen en af en toe de fiets en laten ons verwennen door het zonnetje. Tja da's het voordeel als je niet meer hoef te werken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, ja, wij zeiden laatst ook al...zomer 1 is geweest....nu hopen op zomer 2.
    Maar die komt vast wel!
    En ik blijf lekker 'rundumhause' ;)

    Mag ik vragen of je misschien mijn blogje van vandaag wilt lezen. Ik zou feedback zeker waarderen! http://handigean.blogspot.com/2011/06/ik-heb-een-droomen-een-heleboel-vragen.html
    Alvast bedankt!!

    groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik blijf lekker thuis, in mijn tuintje, zitten prutsen met kralen, wolletjes, lapjes enz... Ik heb 6 weken vakantie en ik kijk er heel erg naar uit want ben er heel erg aan toe !
    En wat het weer betreft : ik probeer niet te klagen want we hebben alvast een hele goeie zomer achter de rug in de lente...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!