dinsdag 28 juni 2011

Wat wordt het....?

Soms koop je iets met het idee: "Dit of dat ga ik ervan maken"... Dan heb je het al helemaal in je hoofd en hoef je het alleen maar uit te voeren.

Zo had ik nu een enorme bult leer op de kop getikt. Eigenlijk was het mijn bedoeling om er een tas, een portemonnee, een portepapjee (kijk even hier wat ik bedoel) maar dan in leer of dat soort dingen van te maken.
Maar toen was het zaterdag...
de hele dag regen en koud! Ik heb zelfs een vestje tevoorschijn getoverd. En dan zit je te kijken naar al die doos vol moois die je hebt binnengekregen. En pling! (Je kent het wel dat lampje van Willy Wortel) verscheen boven mijn hoofd. En had ik weer een nieuw idee!

In mijn bak 'zonde-om-weg-te-gooien-je-weet-maar-nooit' zat nog één enkel slofje van zoonlief. Zo'n leren dingetje waarvan de andere helemaal versleten zoekgeraakt is en de andere met (jawel) een gat bij de teen. Van die superslofjes die hij altijd aanhad, die hij niet zelf uit kon krijgen, waardoor zijn sokken ook aanbleven, waardoor hij warme voetjes hield en hij hartje zomer mee in de tuin kroop zonder dat zijn teentjes stuk gekropen werden... Ja van die slofjes... En die heb ik dus nu ook zelf gemaakt voor in mijn webwinkel!

En voor de baby's waarvoor ik een handgemaakt kraamcadeau ga maken maar nog niet weet wat het wordt.... Of is natuurlijk! Stom eigenlijk he, dat we zeggen bij baby's: Wat wordt het??? Of ben ik een van de weinigen die zulke rare uitspraken doet en later denk hmmmm slaat weer nergens op?

6 opmerkingen:

  1. Ik heb het ook , je hebt iets in je hoofd en dan kronkelt het een heel andere kant uit, en dat geeft vaak leuke en verrassende resultaten.
    Spijtig dat dat aan grote voeten niet staat, want ze lijken me zo comfortabel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn ontzettend leuk zeg!! En ja, eigenlijk wel raar dat we zeggen 'wat wordt het' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat schattig is dit zeg, zo lief!leuk dat autootje en vroooooeeeem erop, net even iets meer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!