maandag 13 juni 2011

Tromgeroffel

Ik maakte jullie afgelopen week al wat nieuwsgierig door te laten weten dat ik een andere weg in zou slaan. Een weg die voor de een heel logisch is en voor de ander weer helemaal niet. Maar welke weg bedoel ik dan??
Zoals afgelopen week al geschreven wil ik iets anders. Iets anders met mijn webwinkel. Natuurlijk wil ik nog wel die kleine creatieve dingetjes maken, maar wie niet. En daar zit nou net het probleem. Ik wilde iets anders dan anders. Iets wat je niet overal ziet. Ongetwijfeld ben ik niet orgineel (nee dat zou wat zijn zeg.... ik???) maar geloof me dat ik het echt zelf heb bedacht.
En ik maak natuurlijk alles zelf. Ik zoek leuke stofjes, zoek wat andere leuke dingen om het te versieren, duik wat knoopjes op et voila... Mijn nieuwe producten voor in mijn webwinkel:


 


En als je denkt dat dit 4 verschillende jurkjes zijn, dan heb je het mis....
Het zijn er maar 2! Het zijn namelijk omkeer-jurkjes voor de kleine smeer-prinsesjes onder ons.

Er staan nog niet heel veel jurkjes in de webwinkel. Er volgen er natuurlijk iedere keer weer wat meer. Wil je nu al kijken klik dan hier

10 opmerkingen:

  1. Mooi en knap gevonden!
    Je webwinkel vind ik fris en overzichtelijk. Proficiat en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hardstikke leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe vondst! Ik ben gisteren bij De Hippe Markt in Utrecht geweest en heb hele leuke (web)winkeltjes gezien met kraampjes met eigengemaakte kinderspullen. Ik vind het zó belangrijk dat niet iedereen in dezelfde kleren van H&M, Hema, Zara rondloopt... ik bedoel, superleuke kleding (don't get me wrong), maar het is zo ontzettend leuk dat er mensen zijn (zoals jij!) die one of a kind dingen maakt. Go you!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en vrolijk!! dat gaat vast een hit worden :)....jammer dat ikzelf nog geen minimensjes in dat formaat heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vrolijk en leuk gemaakt...en handig ook! Super idee, succes met de jurkjes, gaat zeker weten lukken! groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je winkel ziet er heel mooi uit!!! Heel veel succes! Wat een gewelidg idee, omkeerbare jurkjes! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat en heel veel succes. Dit zou ik ook wel willen maar ik ben een schijthuis!
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die jurkjes dus hè, die vind ik slim :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat goed van je dat je het roer om gaat gooien! En ja dit idee heb ik al wel wat vaker gezien, maar dan in de massa productie en lang niet zo mooi! Hoop van harte voor je dat het lukt!

    En ik zou ook best een webwinkeltje willen beginnen in knutsels en frutsels, maar ja net als wat je zegt er zijn er al zoveel!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!