zondag 26 juni 2011

mini notebook project

Kennen jullie het Round Robin Notebook blog al? Vast wel!
Tot voor kort kon je je inschrijven voor het nieuwe 'notebook seizoen'. Het is alweer de 3de ronde vol vrolijke dames, volgens mij doen er helemaal geen heren mee..., die straks iedere 14 dagen 10 bladzijden van een notebook gaan vullen met leuke creatieve uitspattingen....

Knippen, plakken, tekenen, verven, noem maar op.... Allerlei leuke dingen komen er voorbij.

Je kunt je nu, tot 8 juli, ook nog inschrijven voor het Mini Round Robin Notebook project. Daarbij wissel je niet met 8 dames van notebook, maar met maar 1 dame. Je krijgt 3 maanden de tijd om een prachtig boekwerkje te maken voor je partner. Die op haar/ zijn beurt weer iets moois voor jou maakt.

Lijkt het je leuk, en wil je ook meedoen? Je kunt je dus nog tot 8 juli aanstaande inschrijven. Lees wel van tevoren even wat er van je verwacht wordt!

4 opmerkingen:

  1. De volgende ronde ga ik zeker meedoen. Nu eerst 'even' afstuderen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik twijfel ook nog steeds.. volgende keer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik twijfel ook...ik weet het niet...denk toch de volgende ronde eerst maar de round robin note book...denk ik...Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was helaas te laat voor de grote ronde, dus me nu maar eerst opgegeven voor de mini, heb er ontzettend veel zin in.

    groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!