woensdag 15 juni 2011

Een zwaluw maakt nog geen zomer

En 2 jurkjes is nog geen nieuw goudmijntje, dat snap ik ook wel. Mijn hoofd zit vol ideeen. Niet alleen jurkjes komen daarin voor maar nog veel meer... Inspiratie genoeg dus.

Ik zit al bijna iedere dag achter de naaimachine tot manlief er helemaal gek van wordt ;-) want al die leuke ideetjes moeten natuurlijk vorm gaan krijgen. En je begrijpt.... Liefst vandaag nog....

Dus als het even wat rustiger is op mijn blog en twitter.... Maak je geen zorgen, waarschijnlijk zit ik verstopt tussen de stofjes, lintjes en knoopjes...

5 opmerkingen:

  1. Het resultaat van dat verstoppen mag er alvast wezen, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar :-) Ik ben benieuwd! Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je winkeltje ziet er leuk uit!
    Leuke spulletjes verkoop je.
    Succes ermee!

    Groetjes Mendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is ook echt weer om je lekker te verstoppen tussen stofjes, lintjes en knoopjes :-)
    En de resultaten mogen er zijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Take your time, straks heb je alle tijd nodig voor RR notebook!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!