zaterdag 14 mei 2011

Patroontjes

Wat een gedoe afgelopen dagen met blogger! Ik kon geen berichten plaatsen en ik kon jullie eventuele berichten niet lezen. Nu doet blogger het wel weer, maar in mijn dashboard staan alle blogjes door elkaar heen wat betreft datum. Dus sommige heb ik wel gelezen en anderen weer niet...

Ik zal straks eens kijken of de berichtjes die ik de tussentijd had geplaatst ook zichtbaar zijn... Want ik las daar zo her en der ook wat over.


Maar nu over de patroontjes. Jullie kennen het wellicht wel, je komt een leuke blog tegen met een leuk patroontje voor het een of ander. Maar op het moment dat je het wilt maken.... Juist... weet je net dat ene blog waar je dat toch had gezien niet meer te vinden.
Ik heb nu een nieuwe pagina op mijn blog aangemaakt met patronen. Hier vind je straks een lange lijst met to-do projecten met dingen die ik graag zelf nog eens wil maken, maar maak er gerust gebruik van om je eigen patroontjes terug te vinden!

Heb je zelf een patroontje gemaakt, of weet je een heel leuk patroontje te vinden, laat het me dan gerust weten. Dan zet ik 'm erbij! Overigens zet ik er alleen nederlands-talige patroontjes op. Wel zo makkelijk als je aan het naaien bent!

6 opmerkingen:

  1. O ja, super idee! Ik herken het wel..waar was dat ook al weer? Dan hebben we tenminste iets To-Do..hihi. Fijn weekend, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk.
    Kom ik elke keer even kijken of er iets
    tussen staat.
    Groetjes en een fijn weekend Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik sla altijd alles op wat ik leuk vind, mijn hele computer puilt uit!
    En nu maar hopen dat ie niet crashed hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super idee!! Daar ga ik wel gebruik van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super joh!!! Dank je!!! Ik ben ook reacties kwijt! Ik hoop dat alles nog wordt 'rechtgetrokken', wat een zooitje hè?! Fijn weekend! groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee ik hou het in de gaten.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!