dinsdag 24 mei 2011

Holy Stitch, wie doet er mee?

Op het laatste moment hebben mijn man en ik het voor elkaar gekregen:

Een plekje (cel) op holy Stitch te leeuwarden.

Wat is het:

In de gevangenis van Leeuwarden kun je een cel huren. Deze cel mogen wij 2 dagen lang gebruiken om handgemaakte spulletjes te verkopen.
Omdat het vrij laat in de tijd is (het is aankomend weekend al) krijgen wij wellicht onze cel niet helemaal vol.

Daarom willen wij jou een unieke kans bieden:

Wij willen ook al jouw handgemaakte artikelen daar verkopen. Dit doen wij voor een vast bedrag voor de huurkosten van de cel.
Voor dit lage bedrag proberen wij ook jouw handgemaakte spulletjes te verkopen, zorgen voor een mooie aankleding van de cel, inpakpapier om er echte cadeautjes van te maken, kortom alles wat je van een echt winkeltje mag verwachten.

Als mededeelnemer mag je uiteraard ook flyers, goodies en visitekaartjes, en meer van dat soort spul inbrengen, immers reclame is reclame. Alle verkopen zullen wij in een tasje doen, waar dan ook jouw visitekaartje, flyer of leuke goodie inzit.
Omdat wij veel bezoekers in Leeuwarden verwachten mag je veel insturen, hoe meer hoe beter.

Voordat je je spulletjes gaat opsturen vragen wij je de spulletjes te labelen, zet hierop in ieder geval de prijs en als je wilt een artikelnummer. Ik zal ervoor zorgen dat er nette prijskaartjes aan de spulletjes komen, en dat duidelijk is dat het artikel van jou is.

Indien je van plan bent om meer dan 10 kg te gaan insturen, stuur ons dan even een e-mail, wij hebben goede contacten met DPD, die kunnen in onze opdracht de goederen bij jou thuis ophalen en bij ons bezorgen voor maar 9.00 euro.

Na het weekend stuur ik je een overzicht van de artikelen die ik voor je verkocht heb en verstuur ik de niet verkochte spulletjes weer retour (wel op jou kosten).  En zal het bedrag waarvoor je spulletjes verkocht zijn direct naar je overmaken.

Verder hoef je helemaal niks te doen.

Wij zouden het erg leuk vinden als jullie meedoen.

Stuur mij even een e-mail en ik laat je de verdere details weten!

4 opmerkingen:

  1. Wow meid wat een super aanbieding.
    Wij zijn op dit moment bezig voor 2 markten.
    Heb alles dus zelf nodig. Anders hadden we zeker gebruik gemaakt van de aanbieding.
    Helaas.
    Maar zijn vast andere die er wel gebruik van willen maken.
    Heel veel succes en een goede verkoop.
    Voor nu een fijne dag Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal als bezoeker bij Holy Stitch aanwezig zijn, en maak dus geen gebruik van je aanbod, maar wilde je wel even zeggen hoe ontzettend attent ik het van je vind om dit aan te bieden! Leuk weekend gewenst alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat een leuk idee zeg, hoop dat je veel reacties krijgt!
    En ik heb zojuist je spulletjes ontvangen zo leuk, vind het echt super en ben er erg blij mee, kan ik tenminste weer aan de knutsel met de gehaakte bloemetjes zo leuk! Bedankt hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de kraam! Ik maak nog niet zoveel...maar leuke beurs!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!