zaterdag 2 april 2011

Zomer!

Dat gevoel krijg ik namelijk wel van zo'n heerlijk dagje! Wat een zalig zonnetje! Wij zijn allemaal al aardig verkleurd van die paar uurtjes zon.

Zoals ik al eerder had gepost heb ik de Round Robin Envelop gekregen:


Hij is gisteren op de post terug gegaan, zodat hij naar de juiste persoon gestuurd kan worden.

De afgelopen week heb ik nog 2 knikkerzakken gemaakt:


Ik heb van diverse andere knutsels de restlapjes bewaard. En deze als patchwork op een lapje genaaid. Erg vrolijk, net als het weer van vandaag!

Fijn weekend nog!

8 opmerkingen:

  1. leuke zakjes
    zeker een restjes tip !!

    groetjes Dietlinde van bij LoVeLyLiNdE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gave knikker zakken.
    Heel wat vrolijker dan die saaie dingen die je in de winkel koopt.
    En je raakt ook nog eens van de restjes af.
    Heel slim.

    Heb helaas niet van de zon genoten. Ja om te zien. Was te druk. Boodschappen doen en huis stof vrij maken. Vandaag 2 verjaardagen vieren.

    Groetjes en een fijne dag. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n leuke knikkerzakken.. Zo kom je nog eens van je restjes af en ik weet zeker dat er een heleboel kids zijn die je knikkerzakken helemaal geweldig vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee en mooi gemaakt!! Super, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke knikkerzakjes. Ik heb ook nog het idee om ooit al mijn kleine lapjes aan elkaar te naaien en daar iets met te doen. Kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te gooien namelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke knikkerzakken!!! Echt ontzettend leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg leuke knikkerzakken! Handig om je je restjes zo op te maken:-)
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. U knikkerzakken zijn de max, wat een ontzettend mooie werkjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!