woensdag 13 april 2011

Mini doosjes

Op 25 april aanstaande, 2e paasdag, sta ik op een braderie in Ruinen. Ruinen is een gezellig dorpje in Drenthe. Noordelijk van Ruinen ligt het 3700 hectare grote Nationaal Park Dwingelderveld


Natuurlijk moeten er dan nog wat leuke hebbedingetjes gemaakt worden. Ik heb alvast wat mini doosjes gemaakt. Ideaal om een waxinelichtje in te doen, een heerlijke bonbon of een heerlijk geurend zeepje, of of nou ja alles wat er in past dan...






Je kunt deze doosjes ook, zonder inhoud en nog niet in elkaar gevouwen, bij mij kopen voor maar 1 euro, inclusief verzendkosten. Ik doe er dan ook een lintje bij zodat je het alleen maar in elkaar hoeft te vouwen. 

7 opmerkingen:

  1. Geweldig! Wat zal dat straks een gezellige kraam zijn. Laat je nog even een fotootje zien tegen die tijd?
    Ik hoop dat je lekker veel verkoopt!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke doosjes! Zo schattig.
    Succes met alle voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Charlotte,
    Wat een leuke doosjes. Ik denk dat je er wel succes mee zal hebben hoor.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk doosje.
    Succes op de markt.
    Wij staan dan in Renesse.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!