zaterdag 16 april 2011

Leuke post!

Afgelopen week heb ik wel heel veel leuke post gehad, maar nog geen tijd gehad om deze leuke dingen online te plaatsen.

Onlangs ben ik deze artistieke dame gaan volgen. Ze stuurt iedere nieuwe volger een wensvogeltje toe om aan een ander te geven of om deze weg te geven aan iemand die je iets toewenst. Het vogeltje heeft een briefje in zijn bekje om een persoonlijke wens op te schrijven. Maar ze maakt meer mooie dingen en weet ook een heleboel prachtige dingen op te speuren. Alleen die envelop is al een kunstwerkje op zich!!


En die prachtige vogel:

Maar ik kreeg deze week nog meer post! Namelijk van die lieve Cinderell@!! Wat een schat is dat. Zij maakt ook altijd prachtige kunstwerkjes van wat ze opstuurt! Jullie hebben misschien haar nieuwe blogheader al gezien. Nou kijk eens wat ZOMAAR deze kant op is gevlogen...


Het is echt een feest om wat van haar te krijgen. Daarom heb ik haar laatst al eens verrast met een vrolijke postslinger


Ook kreeg ik deze week weer een nieuw Round Robin Notebook op de deurmat. Dus buiten de extra spulletjes die ik nog wil maken voor de paasmarkt van volgende week (daarover de komende dagen meer!), ben ik druk bezig met het vullen dit dit mooie boekje


Nu lekker op de bank, beentjes omhoog, lekker wat te drinken erbij en naar de Beste Zangers van Nederland kijken!

Fijne avond!




5 opmerkingen:

  1. wat leuk allemaal. lekker he de beentjes om hoog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, verrassend creaties..geniet ervan, "beeenjtes omhoog" Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dus het is aan gezoemd....je verdient het!!
    H gr Cinderell@...met ook de beentjes omhoog...heerlijk genieten van de televisie...wat een uitvinding!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt zeker leuke post gehad.
    Super allemaal.
    Geniet van de zondag Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!