woensdag 27 april 2011

De markt en meer

Hebben jullie ook zo genoten van het weer afgelopen weekend? En alle paaseieren weer terug gevonden?

Goede vrijdag moest ik eerst 's ochtends werken. Maar toen ik thuis kwam was het weekend aangebroken! Zaterdag zijn mijn ouders nog gezellig geweest en hebben we lekker kippetje van de BBQ gegeten. Zondag zijn we bij mijn schoonouders geweest en hebben we ook lekker ge-BBQ.

Afgelopen maandag had ik de braderie. Het was heerlijk weer, misschien wel iets te mooi voor een braderie. Helaas hebben we, waarschijnlijk daardoor, niet zoveel verkocht. Jammer, maar we gaan vol goede moed op naar de volgende markt. Het fototoestel had ik wel mee, maar bij aankomst bleek dat de batterij er niet in zat. Hoe slim kun je zijn?!?
Mijn man heeft wel foto's gemaakt met zijn telefoon, dus even uitzoeken hoe we die het makkelijkst op de computer krijgen. Dus die houden jullie nog tegoed.

Vorige week is zoonlief voor het eerst gaan wennen op de basisschool! Heel spannend voor ons allemaal. Maar het ging prima, hij heeft het er erg naar zijn zin. Gelukkig maar!
Aankomende donderdag viert zijn juf haar verjaardag, dus mogen de kinderen verkleed naar school.... Niet echt handig om dat op het laatste moment in de online nieuwsbrief te zetten, maar ik heb wel een idee. Dus vanmiddag maar even snel aan de slag om iets te maken.

Fijne dag allemaal!

1 opmerking:

  1. Succes met de kleding in elkaar zetten.
    We zien het vast nog wel toch.
    Jammer dat de braderie tegen viel.
    Wij hebben Zaterdag redelijk gedraaid maar Zondag heel erg goed.
    Nu nog Koninginnendag en dan tot Juni niets meer.
    Niet de moed opgeven hoor.
    De ene markt loopt gewoon beter dan de andere.
    Groetjes en een fijne week Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!