zondag 17 april 2011

Brrrrr....

brrrrrrr......rrrrrrrr.....

O sorry. Dit geluid heb ik afgelopen dagen vaak genoeg gehoord!! En waarom... Kijk zelf maar eens:





Juist... het geluid was van onze borduurmachine. En hierboven een deel van de badhanddoeken die mijn man heeft geborduurd voor op de markt komende paasmaandag. Ik zie nu wel dat er een gekke witte waas om de handdoeken zit. Ik denk dat het komt door het pakfolie...
Deze handdoeken zijn ook te vinden in mijn webwinkel (www.stoffies.nl)

En met het fototoestel in de tuin ook even een foto van die prachtige bosviooltjes. Ik vind deze kleurencombi altijd de mooiste:


En ook even een fotootje van die mooie lavendel



3 opmerkingen:

  1. hoi ook al wakker, wat een bezigheid he! Maar mooi geworden. Mooi he die viooltjes we hebben er toevallig ook een paar van staan! Zal vandaag effe ook een fotootje plaatsen van de bedrijvigheid
    doegggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke handdoeken en prachtige bloemetjes
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk voor moederdag zeg.
    Die verkoop je vast.
    Wij hebben zaterdag en zondag een markt.
    Het weer is zo te zien goed.
    Nu de verkoop nog.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!