dinsdag 29 maart 2011

Zonder geluk...

Vaart niemand wel... Juist ja het alom bekende gezegde voor als je toch een beetje geluk hebt!
En dan heb ik! Er worden namelijk geen nieuwe aanmeldingen meer aangenomen.

Al 2 keer eerder heb ik jullie het concept van de Round Robin Envelop laten zien. Nummer 1 vult een envelop met van alles en nog wat, stuurt het naar nummer 2. Die haalt er wat uit, stopt er weer wat anders in, en stuurt de envelop vervolgens naar nummer 3 en zo verder.

Laat nu een dame, ik zal geen namen noemen 'nummer 64', de envelop niet naar nummer 65 gestuurd hebben maar naar mij! Waar het hart vol van is...
Ze was al eerder mijn secret Santa, en kreeg al eerder een envelop van haar.



Ik zal er goed voor zorgen, en zorgen dat 'ie weer terug gaat, zodat deze envelop zo snel mogelijk zijn oorspronkelijk route weer kan vervolgen. En totdat 'ie hier is zal ik netjes bij de brievenbus wachten!

3 opmerkingen:

  1. Succes met wachten.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ha het blijft hilarisch ben jij even een bofkont....hahahah het is je gegund.....en wie weet is ie er morgen al....slaap lekker bij de brievenbus ....hihihi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!