dinsdag 8 maart 2011

Wat een mooi weer!

Heerlijk dat zonnetje! Krijg je echt de voorjaars kriebels van!
De laptop is sinds gisteren ook weer terug. Wat fijn zeg. Kunnen we weer lekker internetten, en jullie natuurlijk op de hoogte houden van wat hier zoal geknutseld wordt.

Zoals jullie al hadden gelezen heb ik van zoon- en manlief een scorpal gekregen voor mijn verjaardag. Daar heb ik al de volgende mooie dingetjes mee gemaakt:




Leuke doosjes om iets lekkers, een klein cadeautje of bijvoorbeeld een cadeaubon in cadeau te geven. Binnenkort kun je deze doosjes als pakketjes in mijn webwinkel vinden. In mijn webwinkel vindt je overigens nu ook de scor-pal metric en de verschillende boekjes met patronen.

Binnenkort meer cadeauverpakkingen! Ik ga weer snel wat maken...



5 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Mooi papier ook!
    Welkom ook op mijn weblog:-)
    http://jokidoki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Charlotte,
    Mooie doosjes heb je gemaakt. En heel mooi papier gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie doosjes.
    Ik heb er vandaag ook een paar zitten maken.
    Wel andere dan.
    Ik zet ze van de week nog wel een keer op mijn blog.
    Leuk dat je ze als pakketje verkoopt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!