zondag 13 maart 2011

Post!!

Naast allerlei andere folders en enveloppen viel een envelop wel heel erg op!!


Cinderell@ heeft er veel werk van gemaakt!! Erg leuk! Er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij:


Ik mag dus lekker hebberig zijn, en er een hoop uithalen... Nou kijk eens wat ik er allemaal heb uitgehaald!!


Natuurlijk heb ik de envelop weer aangevuld met leuke spulletjes. De envelop gaat weer verder op reis naar Hoepzika!! Wil je ook meedoen met de Round Robin Envelop kijk dan hier maar even.


Ik zit in Groep 2 van de Round Robin Envelop die NU gaat beginnen. Daarom gaat mijn notebook op reis... Tot over een paar weekjes! Veel plezier bij die andere dames, lief zijn en niet onderweg weglopen he!!



3 opmerkingen:

  1. Wat een lief leuk en gezellig bericht...je hebt er leuke dingen uit gehaald!!! Veel pleziet ermee....H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Charlotte,
    mijn boekje is onderweg naar jou!! Ik zie dat je al een hele leuke envelop hebt ontvangen =) Vanaf vandaag ben ik ook 1 van je volgers.
    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post krijgen is altijd feest!
    Liefs,
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!