woensdag 30 maart 2011

Plof...

Lag ik dus op de deurmat te wachten op die Round Robin envelop waar ik het gisteren over had, krijg ik iets anders door de bus. Nou ja, ik lag natuurlijk niet echt op de deurmat, zoals dat irritante schaap (Frank) van die telefoonprovider destijds in die net zo vervelende reclame deed....


Ik had namelijk laatst een Give-away van deze dame gewonnen. En kreeg deze geweldige spulletjes van haar.



Prachtig ingepakt! Die boekenlegger kon zoonlief volgens eigen zeggen wel gebruiken. En het notitieboekje houdt ik lekker voor mezelf. Dank je wel, An!

7 opmerkingen:

  1. O, Proficiat, wat leuk en vrolijk allemaal...ha, daar je toch echt voor de deurmat willen liggen, hihi. Ik zie het al voor me...fijne avond, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk, gefeliciteerd. ik kreeg vandaag ook zo'n mooi pakketje...het roze.. maar heb het nog niet op mijn blog gezet!
    komt binnenkort..

    veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig pakketje heb jij gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bofkont. Mooi hoor.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat leuk zeg en de helft is dus al ingepikt hihi, nouja wordt het wel goed besteed hé, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je leuke reactie en bedankt voor het lid worden van mijn blog.........ik ben je ook gaan volgen :)
    Het is wel wennen en ik werd zo aangetrokken door mij zus haar blog dat ik dacht ach laat ik ook maar beginnen.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!