donderdag 3 maart 2011

Nog een paar daagjes...

Zonder laptop, maar als het goed is hebben we 'm komend weekend weer terug. Wat zal dat fijn zijn! Weer lekker op de bank internetten! En alle blogjes weer bijlezen, want dat gaat op deze oude computer niet zo fijn als ik zou willen...

En over een paar dagen gaat mijn Round Robin Notebook op reis! Wat spannend, en wat leuk dat ik dan hier andermans boekje op de mat krijg om mijn 'stempel' in achter te laten.

Ik heb jullie nog helemaal niet laten zien welke prachtige kaart in de envelop zat die ik op mijn verjaardag mocht openen. Nou kijk maar eens snel, het is een plaatje!


Voor mijn verjaardag kreeg ik van man en zoonlief een Scor-pal. Waar je prachtige doosjes van kunt maken. Van mijn ouders een boekje met zoete haakpatroontjes. En een paper pad van Tilda, die ik van mijn lieve collega's kreeg, ben ik natuurlijk ook helemaal in mijn nopjes. Ik kreeg van hun ook nog het boek van Eline's huis. Dus je kunt wel begrijpen dat ik me helemaal niet verveeld heb de afgelopen dagen!

Gisteren ook nog even in Zwolle bij het Stoffenspektakel geweest. Zwolle is voor ons maar een klein halfuurtje, dus prima te doen. Ik vond het wel veel meisjesstofjes. En dat is natuurlijk heel leuk voor alle meidenmama's en meisjes cadeautjes. Maar helaas niet voor die stoer vent van ons. Alhoewel, stoer... Hij had bedacht dat mama wel een prinsessenjurk voor hem kon maken.... Tja.... Mama had bedacht om wat broeken te maken, dus nog wel wat stofjes daarvoor gescoord.

Jullie zijn weer even op de hoogte van het wel en wee hier. Binnenkort meer als ik weer wat makkelijker kan internetten.

6 opmerkingen:

  1. oh een scor pal, die wil ik ook zo graag! wij gaan daar denk ik nog leuke dingen van zien van jou, hoop ik hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat een leuke blog heb je, ga je volgen. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://gemaakt.blogspot.com/2011/03/zoetigheid-haken.html#comments

    zij heeft al 7(!!!!) fouten ontdekt in het zoetig boekje lees maar effe, voordat je blijft uithalen als je er aan toekomt'
    doeiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En heb je je laptop weer?
    Prachtige kaart heb je gehad. He stoffenspektakel, ik wou dat ik er heen kon gaan!!! Dan had ik misschien me stofje gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje heb je gemaakt.
    Die scorpall is ideaal. Heb hem ook nog
    niet zo heel lang maar al veel mee gedaan.

    Moeilijk he jongens stofjes.

    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!