woensdag 23 maart 2011

Ik leef nog hoor!

Ja... daar ben ik weer!! Nadat onze internet provider vorige week samen met de KPN onze lijn klaar maakten voor het ontvangen van digitale televisie is er iets grandioos mis gegaan. We hadden geen digitale televisie, maar dus ook geen internet meer... Was ik net weer helemaal bekomen van de vorige 'computerstoring'  kwam nummer 2 er binnen een maand alweer aan...
Je kunt je voorstellen dat hier afgelopen week behoorlijk wat af gemopperd is! Maar na een bezoekje van een KPN-meneer hebben we nu eindelijk weer internet. Nu, als het goed is maar ik durf dus niet te hard te roepen, hebben we morgen ook digitale televisie. Je begrijpt dat we komende tijd niets meer gaan veranderen wat computer gedoe betreft...

Verder hebben we afgelopen dagen heerlijk genoten van het prachtige weer. Zondag een gezellig theehuisje ontdekt in een bos hier niet ver vandaan. Het kan zichzelf helemaal redden omdat ze water uit een bron halen en ook zelf elektriciteit krijgen van de zonnepanelen op het dak. Ze hebben er heerlijke thee en natuurlijk ook koffie en een leuke speeltuin. Dus dat was een gezellige middag. Verder van de week lekker in de tuin gezeten en gewerkt. Intratuin ook nog even gesponsord ;-) Dus wij hebben ons prima vermaakt.

Binnenkort meer + foto's van wat ik kon maken toen er niets op TV was en geen internet.

6 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie weer internet hebben!
    en voor zolang het duurt.....mail mij dan ff vlug je adres, want je hebt het blauwe pakketje van mijn give away gewonnen ;) proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, het heeft zijn voordelen om even geen internet te hebben. Anders had je het gezelig theehuisje pas veel later ontdekt, hihi. Maar wel leuk om weer wat van je te horen...fijne avond, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg he al alles er uit ligt.
    Hoe verslaafd kun je zijn.
    Ik wet niet wat te doen zonder.
    Hoop dat ik dit jaar weer internet op de camping heb anders gaat het voor mij afkikken worden.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het heeft inderdaad zo zijn voordelen ;-) Maar dan toch maar liever gewoon één dagje of zo! Weet er alles van! Fijn dat je weer online bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je er weer bent. Grappig he dat je nu zo onthand bent, of eigenlijk voelt, terwijl 10 jaar geleden keek ik er tenminste nauwelijks naar om, naar internet dan....
    Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.

    Leuk zo'n theehuisje zeg!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh geen internet hebben is altijd even wennen! Maar een paar dagen op zijn tijd is soms hoor soms ook best fijn.
    Gelukkig ben je inmiddels weer online!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!