woensdag 2 maart 2011

Grrr mannen

Sorry voor alle volgers en meelezers van het mannelijk geslacht....

Eerst sloopt mijn vader onze laptop (sorry pap, kon het niet laten om het even wereldkundig te maken ;-)) En vervolgens heeft manlief alle mail binnen laten komen op onze 'leen'pc (die gelijk de mailtjes vanaf de mailserver heeft verwijderd) en die vervolgens geupdate. Dus nu ben ik al mijn mail kwijt!!

Dames die de Give-away gewonnen hebben, sorry, maar zouden jullie opnieuw jullie adres willen mailen naar stoffies@xs4all.nl?

Thanks!

6 opmerkingen:

  1. oh wat zal jij gevloekt hebben! Daarom laat ik alles via hotmail lopen, voordeel is dat de mail dan op iedere computer te openen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo, dat is mooi,(piep) ik had je ook een mailtje gestuurd! met de vraag of je nog een foto wilt sturen van de voorkant van je notebookje, dan kan ik er mee aan de slag voor de rr blog.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's heel hard balen.
    Vandaag weer een nieuwe dag.
    Hoop voor jou een betere.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is vervelend,meid maar ik zie je producten niet eens op Tante Theepot, bijv die dekens?
    Is het nog niet op gezet?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!