woensdag 9 maart 2011

100!

En dit is dan alweer het honderste bericht... jeetje...

Ik zag tot mijn verrassing dat ik van twee dames een Award heb gekregen. Dank je wel Brigitte! en van Sow Cute! Wat een eer! Dank jullie wel dames!


Aan deze Award zijn de volgende twee regels verbonden:

Regel 1 : Bedank voor je award van wie je hem kreeg. Brigitte, nogmaals heel erg bedankt! Ik ben erg blij mee.
Regel 2 : Vertel 7 dingen over jezelf. (Tja dat is lastig... hmmm eens even kijken. Natuurlijk wil ik jullie wel iets vertellen wat jullie waarschijnlijk nog niet weten...)
1. Ik woon in het overijsselse Zwartsluis samen met Han en onze zoon Jens. Onze hond Spike hoort er natuurlijk ook bij.
2. Ik werk 24 uur per week hier in het dorp. Heerlijk 5 minuten fietsen en dus ook zo weer thuis.
3. Ik hou niet van hollandse pot. Alhoewel boerenkool stampot en zuurkool is soms best lekker. Ik geef toch de voorkeur aan pasta's.
4. Eigenlijk ben ik elke dag wel creatief bezig. Net waar ik zin in heb, maar soms heb ik ook gewoon teveel ideeen dat mijn hoofd overloopt, en ik uiteindelijk niet meer weet wat ik nou moet maken.
5. Zoonlief is ook altijd graag aan het knutselen. We hebben boven zelfs een heuse knutselkamer!! Ideaal! Als we het zat zijn doen we de deur dicht en gaan we lekker naar beneden. Volgende keer ruimen we het wel weer op.
6. Samen met manlief zijn we aan het kijken of we een eigen bedrijfje kunnen starten. De bedoeling is om dan, bijvoorbeeld relatiegeschenken of bedrijfskleding, te borduren. 
7. Manlief is een maand geleden geopereerd aan zijn schouder. Die had hij in zijn leven al een aantal keer uit de kom gehad. Hij heeft nu een maand in een mitella gelopen en gaat nu langzaamaan weer beginnen met fysio. Dus hij kan niet zoveel doen, waardoor punt 6 weer op een lager pitje staat.

Nou het viel eigenlijk best wel mee om 7 punten te vullen. Mochten jullie nog graag iets van mij willen weten wat ik hier niet heb verteld, mogen jullie dat natuurlijk altijd vragen....

Regel 3 is dat ik deze Award moet doorgeven aan 15 volgers. Nu weet ik dat een heleboel mensen deze Award al hebben gehad, dus dit wordt wat lastiger... Ik ga eens even kijken....

* Eldi, mijn ouders zijn net begonnen met een blog, hebben nog niet zoveel volgers, maar een Award verdienen ze natuurlijk! Niet alleen voor hun blog, maar ook omdat het gewoon super ouders zijn.
* Jokidoki, een van beide dames (er zitten namelijk 2 creatieve breinen achter deze blog) heeft mij gistermiddag een reactie gestuurd en ik ben eens even op haar blog gaan neuzen. Wat een prachtige dingen maken jullie zeg! Dus ook jullie verdienen een Award.
* Angela, je hebt volgens mij de Award nog niet gekregen. Ook jij maakt van die mooie kleurrijke spulletjes! Om vrolijk van te worden.
Anoeska, Jij maakt ook al van die mooie dingen! Erg leuk ook die buttons.

En natuurlijk voor een ieder ander die zo'n mooie blog bijhoudt. Elke dag kom ik wel weer nieuwe tegen. Erg leuk!

5 opmerkingen:

  1. Lief dat je hem aan neemt.
    Hij is je gegund.
    Super trouwens je 100 ste.
    Maar nog veel meer te gaan toch.
    Ik vind het altijd gezellig om even langs te komen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award...Bijdeze mag ik jou de round envelop toezenden...wat een toeval niet...eerst was ik je secret santa...en nu de envelop...ik heb hem lekker volgepropt voor je....Veel plezier ermee want hij komt eraan...en ja wat betreft mijn tas...ik ben te kritisch...hahahaha H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoiiiiiiiiiii dank je wel voor jeouw award... maar kunnen we em accepteren want we hebben geen 15 volgers om em door te sturen hihihihiihhi kusssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award!! En ik heb je kadootje binnen, wat leuk!!! Oh, echt superlief!!! Ik ga het morgen op mijn blog zetten, dank je wel!!!! groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!