zaterdag 19 februari 2011

Swap

Op het swapbot deed ik mee met de handgemaakte kaarten swap. Je mocht zelf weten welke kaart je zou opsturen. Wel moest deze onbeschreven zijn, zodat de ontvanger de kaart zelf nog kon versturen.

Stom...,  maar ik ben van mijn eigen kaart vergeten een foto te maken. Natuurlijk kan ik wel laten zien welke kaart ik heb ontvangen!

Allereerst al een prachtig versierde envelop! Op Valentijnsdag, dus manlief vroeg zich al af wat dat nou was ;-)

En deze prachtige Didl kaart zat er in!
Bedankt Mariza! Ik denk dat ik nog even wacht met 'm alweer doorsturen...

In januari was carine jarig. Ze plaatste een oproep op haar blog om haar een verjaardagskaart te sturen. Als je daarop je adres en verjaardagsdatum achter zou laten, kreeg je ook een kaartje voor je verjaardag. En aangezien verjaardagskaartjes het natuurlijk helemaal leuk is, deed ik dat. Afgelopen week kreeg ik haar kaartje al in de brievenbus. Natuurlijk heb ik 'm nog niet open gemaakt. De boodschap op de envelop zegt genoeg.

1 opmerking:

  1. Ik wou zeker zijn dat ik jouw verjaardagskaartje niet zou vergeten tussen al het geloop van het overlijden van ons mama ;-))
    Nog even wachten om open te maken :-))
    Prachtige Didl kaart heb je gekregen ook en dan die rode omslag op valentijnsdag... spannend, haha.
    Liefs,
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!