dinsdag 1 februari 2011

Inspiratie

Weet je wat nou zo fijn is van zelf bloggen en de verschillende bloggen lezen? Je steekt er zoveel van op! Allerlei geweldig leuke spulletjes komen voorbij, waar ik mijn inspiratie vandaan haal.

Zo vind ik het heerlijk om op zaterdag naar het blog van Annemarie te gaan om te hoppen van blog naar blog, om nog meer inspiratie op te doen. Eigenlijk zou ik daar gewoon mee moeten stoppen, weet intussen van gekkigheid niet meer wat ik allemaal nog wil maken....

Maar je komt ook veel te weten over andere zaken. Vrolijke en minder vrolijke dingen. Zoals het blog van Roos. Vreselijk als je zoiets van dichtbij moet meemaken. Roos, ik denk aan je man, je kinderen en aan jou zelf hoe sterk jullie moeten zijn in deze strijd! Heel veel sterkte!

Ook zo inspirerend is het blog van Ingrid. Als ik die foto's van vandaag weer zie wordt ik bijna jaloers omdat ik ook zo'n gewoon (zoals ze dat zelf zegt) huis wil hebben, met al die prachtige spullen!
Zo las ik bijvoorbeeld hier dat je beter geen blikjes met lychee sap (of zoiets) kunt kopen omdat het gewoon niet lekker is. Tenzij je er iets moois van wilt maken, zoals een lampenkap, omdat het blikje alleen al zo mooi is.

Dat brengt mij weer op een idee dat onze lampenkapjes van dat rijstepapier na zoveel jaar toch echt aan vervanging toe zijn. En hup, ik heb weer een nieuwe missie... Lampenkapjes pimpen...

Maar nee, eerst ga ik straks het huishouden doen en dan de spulletjes klaar maken voor tante Theepot. Maar daarover later meer!

Fijne dag verder!

1 opmerking:

  1. leuke blog, ben benieuwd naar de spulletjes voor tante theepot,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!