zaterdag 19 februari 2011

Give-away

Ik liet jullie laatst al weten dat ik weer een give-away zou gaan doen. Er zijn natuurlijk genoeg redenen om anderen en mezelf blij te maken:

- alweer 99 trouwe volgers. Wat leuk dat jullie mijn blog volgen. Dank jullie wel!!
- Ik heb sinds ik mijn blog ben gestart alweer 87 berichten geplaatst! En het is nog steeds leuk.
- Er zijn dik 7700 bezoekers op mijn blog geweest.

Maar de belangrijkste reden:
- Volgende week zondag wordt ik 30!



Het wordt verrassings give-away en ik zal iedere dag, tot volgende week zondag, een kleine preview geven.
Wil je kans maken op deze give-away hoef je alleen maar een gezellige reactie achter te laten! Natuurlijk mag je ook een linkje op je blog plaatsen, maar dat hoeft natuurlijk niet. Volgende week zondag, 27 februari, maak ik een winnaar bekend.

61 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg....ja een gezellige reactie...
    Wat is de definitie van gezellig ?
    1.als je het samen met anderen heel prettig hebt

    2 als iemand of iets een heel prettige indruk maakt

    Nou nummer twee is zeker van toepassing op jouw blog...

    Heel veel succes nog..

    groetjes,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte met al die volgers en berichten, dat is een mooie eer vind ik zelf altijd. En alvast gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je blog nog maar net en al meteen een give away, SUPER! Ik doe dus heel graag mee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend!!! Ik doe mee hoor. Ik hoop volgende maand ook 30 te worden...toch best een bijzondere leeftijd, vind je niet?! Alvast van harte! Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijna 30! Een mooie mijlpaal in het leven. Gefeliciteerd alvast. En zeker ook gefeliciteerd met alle volgers en bezoekers van je blog!
    Ik laat me graag verrassen door je giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoop om te vieren! JEEEJ! Wat is het leven mooi! GEFELICITEERD ALVAST! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herzlichen Glückwunsch.

    Das heißt erst einmal zu so vielen Lesern, und Besuchern.

    Zum Geburtstag gratuliert man vorher ja nicht!

    Viele liebe Grüße

    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk!!!! Ja 30 klinkt toch weer anders he;)!
    Ik ben DOL op verassingen en doe heel graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 30 jaar alweer, jeetje daar kan ik alleen nog maar van dromen, ben al 42! En ja das ook goed gekomen hoor, dus bang hoef je er niet voor te zijn! En leuk idee(vorige logje) van die verjaardagskaarten, maar ja dat wordt dus nog een weekie wachten met openmaken, jeetje dat zou niks voor mij zijn hihi, wel spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik waag heel graag mijn kans om iets leuks hier te winnen; een verrassing? Altijd tof!
    Een leuke reactie...
    Als je met je hoofd vol verdriet om het verlies van je mama, op sommige blogs komt en daar berichten leest die dan toch een glimlach op je gezicht weten te toveren. Dat zijn blogs waar ik dus graag kom!
    Zoals hier bij jou dus.
    Lieve groetjes,
    xxx
    C.arine.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I like suprise's, dus doe heel graag mee.
    en 30 mooie leeftijd!
    liefs angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allemaal goeie redenen! Leuk hoor!
    Ik doe mee! En ik hou je blog in de gaten!

    Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb meteen linkje geplaatst: spannend!
    http://bykris.blogspot.com/p/give-aways.html

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh, 'k doe heel graag mee. Ben razend benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Origineel idee! Ik word er erg nieuwsgierig van, dus doe graag mee.....! En op naar de 30 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. natuurlijk doe ik graag mee!!! ik hou van verassingen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Charlotte,
    Als 1 van je 99 volgers wil ik heel graag meedoen met je give-away!
    Je maakt me wel erg nieuwschierig!!!!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. geheimzinnig, ik blijf ook uitkijken naar je blog!!
    gefeliciteerd trouwens met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alvast gefeliciteerd en ben benieuwd naar je give away...hoop op een paar mooie stofjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk en spannend idee zeg, ik hou het zeker in de gaten.
    Alvast proiciat met je 30ste verjaardag, hopelijk zit je er niet mee zoals ik destijds...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alvast een gelukkige verjaardag en proficiat met al de volgers, berichten en bezoekers!!! Ik volg je blog nu al even en geniet nog van elk bericht. nog veel succes en hopelijk komen er nog veel bij :)

    Groetjes Dietlinde van lovelylinde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey ik word dit jaar ook 30 maar dat is pas in Juli!

    Zoveel volgers alweer! En natuurlijk komen er nog een hoop bij!

    Ga je nog iets speciaals doen met je verjaardag?

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 30!
    wat een mooie leeftijd !
    Een heel gelukkige verjaardag alvast en vier het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en je volgersaantal.
    Ik laat me graag verrassen en doe mee aan deze give away !
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi!

    Je hebt van mij een award ontvangen!

    Alsjeblieft!!

    Groetjes, Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee... en wens je ook al een fijne verjaardag toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe dan ook graag mee, al 99 volgers! Proficiat! Alvast een fijne verjaardag!
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Alvast proficiat met je verjaardag! 30 is een hele toffe leeftijd: niet meer piep, maar wel wijzer en milder. En een verrassing: yes, daar ben ik dol op, dus doe ik heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke blog heb je en leuk dat je me ook volgt!
    Ik doe graag mee met de give-away!
    Groetjes Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh spannend een verrasigs give-away. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een gezellige reactie van een beginnend blogger, spannend 30 worden. Ik ben deze leeftijd sinds 2 jaar gepasseerd maar wat ze zeggen klopt hoor het leven begint bij 30 LOL. Alvast een hele fijne verjaardag toegewenst en ik ben erg benieuwd wat je nu precies gaat weggeven haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe ook graag mee! Houdt wel van verrassingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. 30, zo heee :) Dat begint het pas zeggen ze?! Duurt voor mij nog 3 en half jaar :P Das ook wat, ik heb 2 kids en ben getrouwd, heb een huis en een auto... Ben heel benieuwd wat er dan nog begint, haha. Laat je me het weten als je er achter bent?

    Groetjes!
    Jantina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ben ondertussen al thirty-something maar hou nog steeds van leuke verrassingen en ik heb me vandaag aangemeld als volger 104 dus dat verdient een ... verrassing ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. leuk..verrassingen!

    nummertje 105 doet ook heel graag mee, en wenst je alvast een hele fijne 30ste verjaardagsdag.

    Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een verrassing is altijd leuk! Ik doe graag mee. En proficiat alvast voor je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe graag mee aan deze give away. Ik hou van verrassingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Nog maar 30 ?
    Dat ben ik al weer een aantal jaar ;)
    Maar leuk een giveaway :) ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Superfeestje voor jou!
    Ik doe ook graag mee met de give-away!
    En ik zet nog een linkje op m'n blog.

    Groetjes,
    Tania

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gossie, ik heb me nog niet eens aangemeld... Bij deze dus maar snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Owh ik dacht dat ik hier al gereageerd had. Blijkbaar toch niet. Heel erg gefeliciteerd en geniet van je dertigerstatus. Ik blijf nog even een twintiger ;)

    Mag ik meedingen naar je give away seprise

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jee, 30! Welkom bij de club! :)
    Ik ben ook heel nieuwsgierig naar je give-away... Ik kan zo slecht tegen 'net niet' weten... Ik ben zó ongeduldig! :) Maar tot nu toe ziet het er ontzettend leuk uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Alvast Van Harte.

    Ik doe graag mee met de Give Away.
    Ben supoer nieuwschierig.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  44. gefeliciteerd! en voor leuke stofjes ben ik altijd in!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Alvast van Harte Gefeliciteerd je hebt de ballonnen al opgehangen zie ik :-) ik ben gek op verrassingen! Doe dus graag mee! Voor mij dit jaar ook een lustrum je brengt me op een idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Op de valreep wil ik nog wel meedoen. Ben volger geworden en zet een link op mijn blog, en natuurlijk alvast gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zo leuk! Een verrassingsgive away! Ik hoop dat je ook zelf verrast wordt op jouw verjaardag!
    Ik waag graag mijn kansje!
    Flooke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ooh mag ik ook nog mee doen?
    30 jaar...ik zou willen dat ik nog 30 jaar was, tijd gaat echt veel te snel...
    alvast van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik doe graag mee met je give away, het printje van de preview van gisteren maakt me erg nieuwsgierig ;) Mooi artwork!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. hmz, ik dacht dat ik al volger was van je blog, maar blijkbaar niet....nu trouwens wel officieel ;)
    en wat een leuke give away!! ik zie al een kleine sneakpeak die me wel heel erg bekend voorkomt aangezien die ook van toepassing is op mijn give away die ik op mijn blog houdt.
    Dus ik doe graag mee!!
    en alvast heel hartelijk gefeliciteerd! maar dat doen we op je verjaardag nog wel even over ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat maak je me benieuwd! Ik doe graag mee!
    Gertje

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Alvast gefeliciteerd!!! En wat een spannende verrassings give away! Ik zal een linkje op m'n blog zetten. Een hele fijne dag gewenst zondag! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gefeliciteerd met je verjaardag en je volgers!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Happy Birthday!
    I love surprises - count me in please!
    I follow you

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Goh, wat een leuke manier - de spanning wordt zo mooi opgebouwd.. Fijne verjaardag, alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oooh, zie dit nu pas!! Misschien nog nét op tijd? Who knows ;-) Zo niet, dan volg ik toch lekker je blog!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!