woensdag 26 januari 2011

Verjaardagen

Wij hebben altijd heel veel verjaardagen in de eerste 3 maanden van het jaar. Heel erg gezellig natuurlijk, maar wat moet je al die mensen nou geven. Nou dit keer konden we mooi de waxinekaarten gebruiken en versturen naar de jarigen waar we niet op visite gaan. (Ali, mocht je dit lezen, ik hoop dat je 'm intussen gekregen hebt, anders is het geen verassing meer...)


Mijn schoonmoeder was gisteren jarig en vierde zondag haar verjaardag. Toen ik bovenstaande kaart maakte, maakte zoonlief zijn eigen versie voor zijn oma:


En als we dan toch bezig zijn kunnen we er ook nog wel een maken voor de juf van zoonlief, die weer naar school moest omdat haar stage erop zat:


Manlief is aankomende vrijdag jarig. En wat hij krijgt?!? Geen waxinelicht kaart natuurlijk. Maar daarover later meer!

3 opmerkingen:

  1. Ik blijf je kaarten geweldig leuk vinden!

    Fijne verjaardag vrijdag met en voor je man!

    Groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk gemaakt.
    Vooral die van je zoon.
    Oma zal hem vast heel mooi vinden.

    De kaartjes zijn nog leuk om te maken ook.
    Ik heb een valentijn variant gemaakt.
    Ik plaats hem deze week op mijn blog.
    Fijne zondag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!