woensdag 19 januari 2011

Papier, papier en en nog meer papier

Ik ben gisteravond druk geweest met papier. Ik zag her en der mooie kaarten voorbij komen met waxinelichtjes. En aangezien ik boven nog genoeg papier heb, wilde ik dat natuurlijk ook eens proberen. Met dit als resultaat:


Natuurlijk moet deze kaart nog even wat verder opgeleukt worden, maar zo voor het eerste begin heb ik er in ieder geval een vorm inzitten waar de waxinelichtjes inpassen. Vanmiddag wil ik hier mee verder gaan en ook nog een leuk theezakje maken. Die zal ik dan hier ook wel even laten zien.

Afgelopen weekend heb ik de nieuwe patroontjes voor het kaartborduren die ik van mijn moeder had gekregen uitgeprobeerd. Het prikken (waar ik echt een hekel aan heb) moet hier heel secuur, anders ziet het er niet uit. Kijk maar eens:


Nu gaan we ons maar snel klaar maken om naar het werk en kinderdagverblijf te gaan.

Tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

  1. Haha zo herkenbaar, heb ook een enorme hekel, al vanaf dat ik klein was) aan prikken :) maar de kaarten die ik dan maak tja daar heb ik het dan wel weer voor over ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prikken, vreselijk!!!! Een reden om niet meer van die kaarten te maken voor mij, ik borduur wel gewoon op kaaslinnen, hahaha.

    Leuke kaart heb je gemaakt, had ik nog nooit gezien met van de waxinelichtjes, leuk hoor!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fabulous candle card
    i love your elegant card as well
    hugs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te maken die theelicht kaartjes.
    Ben weer helemaal in to kaarten maken.
    Veel nieuwe dingen gekocht en mij er weer eens goed in vediept.
    Lang geleden deed ik aan 3 d kaarten. Ook leuk maar al deze kaartjes vind ik leuker.
    Maak wel altijd elk jaar zelf kerstkaarten en zomer kaarten.
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Fijn weekend Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!