zaterdag 1 januari 2011

De beste wensen voor 2011!!

Via deze weg wil ik iedereen het allerbeste wensen voor 2011! Ik hoop dat al jullie wensen, creatief of niet,              uit zullen komen in het nieuwe jaar. En dat alle goede voornemens dit jaar zullen gaan slagen!

Wij hebben gisteravond met mijn ouders en schoonouders doorgebracht. Eerst lekkere hapjes gegeten en wat later op de avond natuurlijk aangevuld met oliebollen, appel- en ananasflappen. Iets na 12 uur, na wat vertraging omdat manlief net als bij ik hou van holland de champagnefles wilde sabreren, hebben de kurken geknald. Nou ja geknald, het liep al met al met een sisser af ;-)

1 opmerking:

  1. Voor jou en je gezin ook een spetterend 2011 gewenst!
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!