zondag 12 december 2010

Kerstswap

Laatst deed ik mee met de kerstsap van Hilde en Annette. Ik was net te laat met aanmelden, maar mocht toch nog meedoen. De vraag was wel of ik het niet erg vond om met een duitse dame te swappen. Maar natuurlijk vond ik dat niet erg! Dus kreeg ik de naam en gegevens van Tanja door. Ik kreeg van haar de volgende prachtige dingen!


Een doos met een boodschap
En vol met prachtige dingen!

 







En natuurlijk stuurde ik ook een pakketje naar Duitsland! Met de volgende spulletjes:


De kaart die ik jullie al eerder liet zien

Een heerlijk geurzakje met traditioneel staphorster stipwerk hoesje

En nog wat kleine cadeaukaartjes


4 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie elkaar blij gemaakt met de zorgvuldig gemaakte presentjes.
    Dit is genieten.
    En spreek uit ervaring. :-)
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahaah ik was er al bang voor maar met alle stakingen van de tnt en ik niet altijd naar de post kan (door mijn lichamelijke gesteldheid)...dacht ik laat ik het maar tegelijk met mijn swapppie verzenden fijn dat het GOED ontvangen is en ja ....het is ook moeilijk jezelf te bedwingen als er een pakketje ligt te roepen.....
    Fijn dat je het mooi vind....ik heb het mt zeer veel plezier gemaakt!
    H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!