dinsdag 7 december 2010

Ik zit....

Gewoon op mijn eigen bank. Ik was afgelopen jaar best nog wel heel lief geweest en hoefde niet met Sint en Piet mee naar Spanje...

We zijn zelfs heel erg verwend door Sinterklaas. Zoonlief kreeg lego, kleurtjes, kleurboeken, hama kralen, hamertje tik en een pyama met pantoffels. Zelf kreeg ik een super handige pannenkoekenpan en een tosti apparaat. Al met al was het een heel gezellig weekend. Dank u Sinterklaasje!

Ook hebben we deze taart met zijn allen opgesmikkeld:

En nu op naar de kerst. Morgen of overmorgen gaan we de boom in de kamer zetten en versieren. Hij moet eerst nog van zolder komen ;-). Uiteraard was ik al wel een tijdje geleden begonnen met de kerstkaarten waarvan ik deze alvast kan laten zien:


1 opmerking:

  1. wat een mooie kerstkaart, ik zou vereerd zijn om er zo eentje te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!