vrijdag 5 november 2010

Vrolijke post!

Op een druilerige vrijdagmiddag werd er zomaar vrolijke post bezorgd! Kijk maar eens...

Zelfs de envelop is vrolijk!

Er begint me iets te dagen. Ik deed namelijk mee met de PIF van Siem en Zo.




Wow die is leuk geworden!

Ja mam! dat vind ik ook! Die pik ik mooi in voor op mijn kamer...

Bij deze Simone, heel erg bedankt! We zijn er erg blij mee!

En bij deze ook een oproep voor 3 potentiele piffers: Wie wil er een leuk handgemaakt cadeautje van mij ontvangen? De bedoeling is dan dat jij op jouw beurt weer 3 anderen blij maakt met een eigengemaakt cadeautje.





3 opmerkingen:

  1. Dat was nog eens leuke post! Wat mooi gemaakt ook zeg! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, hoor! Je kleine mannetje weet er vast wel een mooi plekje voor. Ik ben benieuwd wat jij gaat maken.
    Fijn weekend
    Gr Siem

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!