donderdag 11 november 2010

Storm!!

Ik kan mij de woorden van mijn moeder nog goed herinneren. Als ik samen met mijn twee zusjes als drie heuze wervelwindjes door het huis raasden. Mijn moeder vroeg zich toen keer op keer af of er soms storm op komst zou zijn. En als je klein bent snap je dat soort uitdrukkingen niet, maar sinds ik een echte peuterpuber in huis heb lopen begrijp ik het dondersgoed!

Vanmorgen was het nog mooi weer. Dus met goede moed uit bed gestapt. Zoonlief stormde (kijk daar heb je het al) vol frisse moed direct zijn slaapkamer uit.

Maar dan krijg je het ochtendritueel. Eet je brood op, schiet eens op, hup je kleren aan, luister nu even je gaat straks bij de kindjes spelen... Manlief heeft gisteren zijn schouder uit de kom gehad dus die ook op weg geholpen omdat hij met 1 arm in een mitella loopt. Uiteindelijk zijn we goed en wel op het kinderdagverblijf en werk aangekomen.

Vanmiddag begon de storm, zowel buiten als binnen. En die storm werd natuurlijk aangewakkerd door het grote Sint Maarten feest. Spannend! Zoals beloofd zijn we even bij de buren aan de deur gaan zingen. Zelf ook maar weinig zingende wervelwindjes aan de deur gehad dus snoepgoed genoeg tot volgend jaar! Thuisgekomen zoonlief in de pyama gedaan en lekker op bed gelegd.

Zo... en dan nu eerst rustig met een bakkie op de bank. RUST!

Fijne avond allemaal!
  

2 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar die storm in de bol :-). Hoop dat jullie ook een fijne avond hadden!
    Hartelijke groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!