donderdag 4 november 2010

Social Media

Nou ja, zo sociaal is het soms niet. Beiden een plek op de bank om met onze neus in de laptop bij te lezen op Hyves, Facebook, Twitter, LinkedIn, en noem maar op! Dan moet je natuurlijk je eigen gebeurtenissen van de dag nog krabbelen en twitteren en ondertussen wil er nog iemand met je kwekken. Voor je het weet is de avond voorbij en krabbel je voor het slapen gaan manlief nog even om te vragen hoe zijn dag is geweest.

Ik probeer me er niet teveel mee bezig te houden. Maar het blijkt soms dat je gewoon niet weet dat er bij iemand iets speelt omdat je net de tweets of www-tjes hebt gemist. En afspraak met vrienden moet weken van tevoren gepland worden, omdat iedereen druk, druk, druk is. Het moet toch niet gekker worden!  

Of ben ik nu zo ouderwets??

4 opmerkingen:

  1. Kun je je een week zonder die PC en die mobiel nog voorstellen? Triest eigenlijk.
    En daarom hebben wij vrijdag hier een etentje met vrienden. Life gesprekken voeren. En wel 4 weken van te voren gepland natuurlijk, maar toch....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 zondagen in de maand hebben wij zonder tv en pc, heerlijk!! Het is zo heerlijk, even rust! Jammer he, dat dat zo moet, en nee, helemaal niet ouderwets. Of, ik ben het ook, dat kan ook natuurlijk :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja...het is wat. Wat ik gister hoorde op de radio is dat de jeugd nog nooit zo eenzaam is geweest. Dit mede door de "social" media...niemand neemt meer de tijd om met elkaar te kletsen! Nou laten wij dat dan maar niet doen (ahum bloggen haha)

    ach...als je er maar bewust van bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, wat je zegt! Maaruuuuh, laat ik nou net een Twitter account aangemaakt te hebben, maar ik ga de mensheid niet lastig vallen met mijn tweets over toiletbezoek, avondeten en nodeloze gedachtes hihihi...
    Ik vond het wel geinig want je kan je blog er ook op zetten heeeeeej.....

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een bericht achterlaat!